کد خبر: ۶۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 31 July 2015
رشت - ایرنا - استان گیلان مقام نخست تعداد سمن های معتبر و فعال وزارت ورزش و جوانان کشور را در اختیار دارد .

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش گیلان روز جمعه گفت : گیلان با 39 سمن معتبر ، فعال و دارای مجوز رتبه اول استان های کشور را دارد .

هاشم اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این رتبه بندی در گردهمایی معاونان جوانان ادارات کل استان های وزارت ورزش و جوانان که در چهار محال و بختیاری برگزار شد ، از سوی وزارت ورزش اعلام شد .

وی اظهار کرد : این گردهمایی با هدف نقش آفرینی و جامع نگری در مسایل روز جوانان ، توانمندسازی و همگرایی کارشناسان و معاونان جوانان و دست یافتن به اهداف عالی حوزه جوانان براساس اسناد چشم انداز و قوانین بالادستی برگزار شد .

وی ادامه داد : از گیلان نیز پنج طرح برای داوری طرح های برتر حوزه جوانان به وزارت ارسال شده بود که طرح سامانه نظام پیشنهادات جوانان توسط موسسه داده کاوی کاسپین از گیلان جزو طرح های برتر برای حضور در نمایشگاه طرح های الگویی حوزه جوانان انتخاب شد .

معاون فرهنگی و جوانان اداره ورزش گیلان بیان کرد : رونمایی از پرتال ملی اوقات فراغت ، رونمایی از طرح برگزاری جشنواره بازی های رایانه ای ، برگزاری کارگاههای آموزشی در حوزه اوقات فراغت ، ازدواج و مشارکت های اجتماعی از مهمترین دست آوردهای این گردهمایی بوده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار