کد خبر: ۶۹۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲ 17 December 2018

تابناک / تمرینات تیم سپیدرود رشت در حالی شروع شده که سه بازیکن این تیم در آن حضوری ندارند و جدایی آن‌ها از این تیم تقریبا به قطعیت رسیده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، تقریبا یک هفته است که از شروع تمرینات سپیدرود برای نیم فصل دوم می‌گذرد و بازیکنان مدنظر علی کریمی کار خود را برای حضور موفق در ادامه مسابقات و فرار از قعر جدول دنبال می‌کنند. طبق اعلام قبلی قرار بر این شده بود که اسامی بازیکنان مدنظر سرمربی سپیدرود بر روی سایت و یا کانال رسمی باشگاه قرار بگیرد اما تا به اینجا هیچ اطلاع رسانی درستی در این راستا انجام نشده است.

 

با این حال و پس از جست و جو از افراد نزدیک به باشگاه سپیدرود رشت مطلع شدیم که علی کریمی نظری برای استفاده از یعقوب کریمی، میلاد قربان‌زاده و امین جوادی مقدم در نیم فصل دوم مسابقات ندارد و باید این سه بازیکن را جز اولین جداشده‌های سپیدرود بدانیم. یعقوب کریمی در بازی آخر نیم فصل مقابل استقلال از ابتدا در ترکیب قرار گرفت اما به مانند دیدار برابر پرسپولیس به علت ارائه نمایشی دور از انتظار کریمی بین دو نیمه جای خود را به حسین شنانی داد.

 

حالا خبر می‌رسد مسئولان باشگاه سپیدرود به مدیربرنامه‌های وی اعلام کرده‌اند که نیازی به این بازیکن در ادامه مسابقات نخواهند داشت.

 

امین جوادی‌مقدم، مدافع چپ سپیدرود دیگر بازیکنی است که مدنظر کریمی قرار ندارد. این بازیکن جوان در ابتدای فصل با نظر خداداد عزیزی به جای محسن ایران نژاد استخدام شده بود، حالا به دلیل عدم اجابت خواسته‌های سرمربی در لیست مازاد علی کریمی قرار دارد و باید به فکر تیم جدید خود باشد.

 

میلاد قربان‌زاده هم آخرین بازیکنی است که در برنامه‌های سپیدرود برای نیم فصل دوم قرار ندارد. این مدافع راست جز بازیکنان ثابت کریمی بود اما با توجه به افتی که در لیگ هجدهم داشت، سرمربی محبوب سپیدرود را مجبور به خروج این مدافع راست از برنامه‌هایش کرد. البته در این خصوص باید گفت که جدایی این سه بازیکنان از جمع سرخپوشان گیلانی قطعی نشده و در صورت عدم جذب بازیکنان مدنظر بر روی بازگشت آن‌ها بازنگری صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار