کد خبر: ۶۹۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 16 December 2018

تابناک / خردادماه سال جاری خبر قطع شبانه و بدون مجوز شاخه‌های برخی درختان توسط اداره برق شهرستان فومن در محدوده بلوار شهید افتخاری در رسانه‌ها منتشر شد. علیرضا علیدوست عضو شورای شهر فومن اقدام صورت گرفته را بدون مجوز از شهرداری این شهر عنوان کرد.

پس‌ازاین ماجرا موضوع سربرداری چنارهای خیابان حاجی‌آباد فومن نیز به جنجالی دیگر بدل شد و گفته شد که این اقدام نیز توسط اداره برق فومن و البته بدون مجوز از شهرداری انجام شده است. از سوی دیگر اما شهردار تازه از استیضاح برگشته فومن مدعی شده است که اداره برق شهرستان فومن با هماهنگی دادستان درختانی که ممکن است خطرآفرین باشند را قطع می‌کند.

اما در جدیدترین اتفاق بنا بر ادعای چند منبع محلی اداره برق بنر تقدیر دانشگاه علوم پزشکی از خانواده مرحوم قربانی که اعضای بدن خود را اهدا کرده است را پاره کرده است! اتفاقی ناشایست که هنوز علت آن مشخص نیست و تنها در تصاویر منتشر شده یک تیر برق نظرها را به خود جلب می‌کند.

حال باید این سؤال را پرسید که آیا مشکل اداره برق فومن تنها خود بنر بوده یا مشکل داربست است که اگر داربست مشکلی به وجود آورده چرا داربست سر جای خود باقی است و بنر آن مرحوم جمع‌آوری‌شده است؟! در این میان ورود فرماندار شهرستان فومن به اقدامات عجیب این اداره در سطح شهرستان امری ضروری به نظر می‌رسد اما تا به امروز هیچ واکنشی از سوی فرمانداری فومن نسبت به حواشی پیش‌آمده مشاهده نشده است.

 

رشت20/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار