کد خبر: ۶۹۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۷ 13 December 2018

 

بانی فیلم: تشخیص فرد فاتح جایزه اسکار برترین بازیگر زن نقش اول سال نه بسیار سخت و در عین حال نه چندان آسان است. یکی از مدعیان ارشد این عنوان اولیویا کولمن بریتانیایی و پخته است که در فیلم «محبوب» کار تازه و درباری یورگوس لانتیموس فیلمساز یونانی نقش «ملکه آن»، حاکم لرزان و بیمار قرن نوزدهم بریتانیا را به قدری خوب بازی کرده که حتی راشل وایز و اما استون دو بازیگر تحسین شده نقش های دوم این فیلم را هم تحت الشعاع خود قرار داده است.

مدعی اول اسکار زنان کیست؟

میزان اطمینان کمپانی سرچ لایت که تهیه کننده که فیلم و زیرمجموعه فاکس است به توفیق کولمن به حدی است که از حالا بیلبوردها و بروشورهای متعددی را یا در برداشتن عکس های او در صحنه هایی از این فیلم چاپ و در سطح شهر لس آنجلس که هالیوود در آن واقع است، نصب کرده است.

سائوس رونان و چلو گریس مورتز جوان، گلن کلوز کهنه کار و همچنین تونی کولت نام آشنا سایر نامزدهای بالقوه اسکار این رده به شمار می آیند و شاید هم آکادمی علوم سینمایی و هنرهای تصویری که اهدا کننده جوایز اسکار است، به سوی «گاگا» میل کند که نقش اول زن را که مربوط به یک هنرمند زن جوان در رشته موسیقی و در عالم آوازه خوانی است، در بازسازی جدید داستان مشهور «ستاره ای متولد می شود» با موفقیت ایفا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار