کد خبر: ۶۸۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲ 12 December 2018

تابناک / علی کریمی به دنبال چند بازیکن سطح اول برای تقویت سپیدرود در نیم فصل دوم است و مذاکراتی با آن‌ها انجام داده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از ظهر امروز اولین تمرین تیم سپیدرود رشت بعد از شکست سنگین مقابل استقلال تهران برگزار شد و بازیکنان مدنظر علی کریمی تمرینات خود را تحت نظر کادرفنی انجام دادند. پیش از این اعلام شده بود که در این تمرین بازیکنانی که در برنامه سرمربی سپیدرود برای نیم فصل دوم هستند، حضور خواهند داشت و با بازیکنان غایب تسویه حساب می‌شود. اما تا به این لحظه هیچ لیست رسمی‌ای از سوی مسئولان این باشگاه ارائه نشده تا بازیکنان جدا شده مشخص شوند.

 

از این رو چند بازیکن شاخص در لیست علی کریمی برای نیم فصل دوم قرار دارند و مذاکراتی با آن‌ها انجام شده تا در صورت کسب رضایت نامه پیراهن سپیدرود را بر تن کنند. بابک مرادی، مهاجم سابق تیم ملوان بندر انزلی اولین بازیکنی است که مدنظر کریمی قرار گرفته. این بازیکن در حال حاضر قراردادش با ملوان به پایان رسیده و با توجه به مشکلات مالی انزلی‌چی‌ها قراردادش را تمدید نکرده و گفته می‌شود با چند پیشنهاد لیگ برتری مواجه شده است و با این حال با توجه به سابقه همکاری با علیرضا امامی‌فر و عملکرد مثبتی که از خود به جا گذاشته جزو گزینه‌های محبوب سپیدرود برای عقد قرارداد محسوب می‌شود. بازیکن چند پسته سابق ملوان باید دید علیرغم پیشنهادات مناسبی که در اختیار دارد چه برنامه‌ای خواهد داشت.

 

دیگر بازیکنی که توجه جادوگر آسیا را جلب کرده، جابر انصاری است. وینگر با تجربه استقلال که مقابل سپیدرود نمایش بسیار خوبی داشت و حالا با پیشنهاد سپیدرود مواجه است. حالا این بازیکن باید خود تصمیم بگیرد که آیا دوست دارد نیم فصل دوم را در شمال کشور بگذارند یا خیر.

 

اکبر ایمانی، هافبک تیم صنعت نفت آبادان هم دیگر بازیکنی است که در پست هافبک مورد توجه کریمی قرار دارد. هافبک سابق تیم ملی ایران چند روز قبل با دریافت رضایت‌نامه از جمع آبادانی‌ها جدا شد تا زمزمه حضورش در رشت جدی شود. از طرفی دیگر این بازیکن با پیشنهاد چشمگیری از یکی از تیم‌ها بالانشین مواجه شده و در صورت توافق به این تیم خواهد رفت.

 

اما نقطه ضعف اصلی سپیدرودی‌ها در خط دفاع است. آن‌ها مشکلات زیادی در عمق و دو جناح خود دارند و در صدد تقویت آن هستند. با توجه به عدم وجود مدافعان خوب در بازار نقل و انتقالات علی کریمی به سراغ گزینه‌هایی از لیگ یک رفته تا در صورت کسب رضایت نامه به جمع بازیکنان خود اضافه کند. مدافعانی از تیم‌های مدعی در لیگ یک لیست علی کریمی را پر کردند تا در صورت نیاز نقاط ضعف رشتی‌ها را برطرف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار