آخرین خبر از وضعیت تائید صلاحیت شهردار منتخب رشت در گفتگو با رئیس شورا؛
کد خبر: ۶۸۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹ 11 December 2018

تابناک / علوی در خصوص شایعاتی مبنی بر تایید صلاحیت منتخب شورای شهر رشت از وزرات کشور گفت: جواب تایید صلاحیت امری کاملا محرمانه است که در دو وزارتخانه شامل وزارت کشور و وزارت اطلاعات مورد بررسی قرار می‌گیرد و اینکه عده‌ای در این رابطه ادعای داشتن اطلاعت خاصی را می‌کنند قابل استناد نیست.

رئیس شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا اظهار داشت: طبق روال قانونی بعد از انتخاب شهردار در صحن علنی شورای شهر نامه‌ای جهت معرفی منتخب شورا به عنوان شهردار کلانشهر رشت به وزارت کشور جهت بررسی تایید صلاحیت و صدور حکم وی ارسال شد.

امیرحسین علوی در خصوص شایعاتی مبنی بر عدم تایید صلاحیت منتخب شورای شهر رشت توسط وزرات کشور گفت: جواب تایید صلاحیت امری کاملا محرمانه است که در دو وزارتخانه کشور و اطلاعات مورد بررسی قرار می‌گیرد و اینکه عده‌ای در این رابطه ادعای داشتن اطلاعت خاصی را می‌کنند قابل استناد نیست.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ جوابی از وزارت کشور به بنده به عنوان رئیس شورا ارسال نشده است.

علوی در پایان به دیارمیرزا گفت: به عنوان رئیس شورا شهر رشت تا شنبه منتظر پاسخ نامه وزارت کشور خواهم ماند و اگر پاسخی داده نشود شخصا پیگیر این مسئله خواهم شد.

گفتنی است، چهاردهم آبان ماه سال جاری در جلسه شورای شهر رشت با حضور هر ۱۱ عضو همراه بود و حامد عبدالهی با ۶ رای(احمد رمضانپور، حجت جذب، اسماعیل حاجی پور، فرهام زاهد، محمد حسن علیپور و خودش) به عنوان شصت و ششمین شهردار رشت انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار