رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ایجاد معابر جدید و بازسازی جداول و کانال‌های موجود در هسته مرکزی شهر و محلات قدیمی با هدف شتاب‌بخشی به توسعه و تسهیل ترافیک در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 29 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، زکی‌الله خوشبخت ظهر امروز در بازدید از پروژه اجرای روکش آسفالت خیابان امام (ره) در حد فاصل بازار تا میدان امام حسین(ع) اظهار داشت: استفاده از شیوه جدید ورق ژئوکامپوزیت مسلح کننده در اجرای روکش آسفالت بخش‌هایی از خیابان امام(ره) اردبیل گام مهم شهرداری و شورای شهر در راستای بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین برای بهینه سازی زیرساخت های شهری است.

وی از شهر به عنوان موجودی زنده یاد کرد و افزود: برای سرزنده نگه داشتن این موجود زنده به استفاده از تمامی ابزارها و امکانات روز نیازمندیم که انتظار می‌رود شهرداری در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده و از تکنولوژی‌های نوین در اجرای پروژه‌های شهری استفاده کند.

خوشبخت اقداماتی نظیر توسعه فضای سبز، هدایت و جمع‌آوری شریان‌های آب در سطح شهر، اصلاح و ترمیم آسفالت و جداول مستهلک را از ضرورت‌های زنده نگهداشتن یک شهر برشمرد و بیان کرد: با توجه به این موارد مهم لازم است که هر روز و هر ساعتی برای زنده نگهداشتن این شهر تلاش کنیم.

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به برنامه شورای شهر و شهرداری برای توسعه متوازن همه نقاط شهر گفت: علاوه بر اقدامات عمرانی و توسعه فضای سبز انجام شده در شهرک‌ها و نواحی تازه احداث پیرامون شهر، برنامه‌هایی در راستای توجه جدی به مرکز شهر در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: ایجاد معابر جدید و بازسازی جداول و کانال‌های موجود در هسته مرکزی شهر و محلات قدیمی با هدف شتاب بخشی به توسعه و تسهیل ترافیک در این مناطق از جمله این اقدامات بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

خوشبخت استفاده از شیوه نوین برای ایجاد مقاومت بیشتر در آسفالت خیابان امام(ره) در حد فاصل بازار تا میدان امام حسین(ع) را از جمله اقدامات شهرداری و شورای شهر در راستای توجه به نیازهای این بخش از شهر دانست و گفت: نفوذ و سرریز شدن آب سطحی از خیابان به سمت پیاده رو از مشکلات مهم این بخش از خیابان امام(ره) بود که با اجرای آسفالت جدید همراه با زیرسازی مناسب این مشکل مرتفع می‌شود.

رئیس شورای شهر اردبیل از حمایت شورای شهر از پیشنهادات تخصصی شهرداری اردبیل خبر داد و افزود: پیشنهادات تخصصی شهرداری در کمیسیون‌های تخصصی مربوطه در شورای شهر مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و موارد لازم برای حفظ پویایی و سرزندگی شهر به تصویب می‌رسد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار