مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد :
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارفرمایان نقش موثری در پایداری این سازمان دارند و استفاده از خرد جمعی آنان به پویایی سازمان تامین اجتماعی کمک می کند .
کد خبر: ۶۸۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 27 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارفرمایان نقش موثری در پایداری این سازمان دارند و استفاده از خرد جمعی آنان به پویایی سازمان تامین اجتماعی کمک می کند .

 عباس نورمحمدی در دیدار با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اظهار داشت : کارفرمایان از ارکان اصلی توسعه اقتصادی و صنعتی کشور به شمار می روند و به عنوان یکی از شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نقش موثری در پایداری این سازمان ایفا می کنند .
 
کارفرمایان نقش موثری در پایداری سازمان تامین اجتماعی دارند

وی افزود : کارفرمایانی که در شرایط سخت اقتصادی سرمایه خود را در جهت رونق تولید و اشتغال هزینه می کنند ، کار بزرگی انجام می دهند و دولت و سازمان تامین اجتماعی وظیفه خود می دانند که در هر شرایطی از آنها حمایت کنند تا فضای مناسب برای تداوم فعالیت آنها فراهم شود .

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : بدون حمایت از کارفرمایان ، امکان رفع مشکلات وجود ندارد و باید شرایطی فراهم شود که پایداری واحدهای تولیدی حفظ شود .

 وی گفت: وظیفه سازمان تامین اجتماعی ، حراست و صیانت از نیروی کار و ایجاد رضایت مندی و امنیت خاطر در جامعه است و اعتماد و اطمینان خاطر کارفرمایان برای این سازمان از اهمیت فراوانی برخوردار است .
 
کارفرمایان نقش موثری در پایداری سازمان تامین اجتماعی دارند

 نورمحمدی اظهار داشت : منافع تامین اجتماعی و کارفرمایان در یک راستا قرار دارد و پایداری واحدهای تولیدی باعث پایداری سازمان تامین اجتماعی می شود .

وی تسهیل و روان سازی امور بیمه ای به ویژه در ارتباط با کارفرمایان را از برنامه های اصلی سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت : در این زمینه اقدامات موثری به ویژه در حوزه خدمات الکترونیکی انجام شده که دریافت لیست و حق بیمه به صورت اینترنتی ، نمایش پرونده مطالباتی ، بازرسی الکترونیک کارگاهی و ابلاغ احکام مطالباتی از جمله این خدمات است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار