انتصابات جدید در استانداری گیلان و تحقق وعده سالاری کمتر از 48 ساعت؛
تابناک / با صدور احکام جداگانه ای معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، فرماندار شهرستان سیاهکل و مدیران کل مدیریت بحران و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب شدند.
کد خبر: ۶۸۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 25 November 2018
انتصابات جدید در استانداری گیلان
تابناک / با صدور احکام جداگانه ای معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، فرماندار شهرستان سیاهکل و مدیران کل مدیریت بحران و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب شدند.

به پیشنهاد استاندار گیلان و با صدور احکام جداگانه ای از سوی دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، علی اوسط اکبری مقدم به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و محمود صوفی نالکیاشری نیز به عنوان فرماندار جدید شهرستان سیاهکل منصوب شدند.

همچنین با صدور احکامی از سوی دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان رضا اسلامی به عنوان مدیرکل مدیریت بحران استانداری و محمدرضا محمدی فتیده نیز به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب شدند.

گفتنی است اکبری مقدم از مهرماه سال جاری به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و محمدرضا محمدی فتیده نیز از مرداد ماه سال جاری به عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد،  بازرسی و امور حقوقی استانداری مشغول فعالیت بودند.

 

انتصاب اولین مدیرکل راه آهن شمال(۲)

 
انتصاب اولین مدیرکل راه آهن شمال(۲)
تابناک / با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و به پیشنهاد استاندار گیلان علی خدایی به عنوان مدیرکل راه آهن شمال(۲) منصوب شد. 

در حکم دکتر سعید محمدزاده خطاب به علی خدایی مدیرکل راه آهن شمال(۲) آمده است:

 

با اتکال به خداوند متعال، نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل راه آهن شمال(۲) تعیین و منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این ابلاغ آمده است: اهتمام در اقدام و عمل بر مبنای اقتصاد مقاومتی، توسعه نیروی انسانی و تلاش در ارتقاء شان و منزلت مردم و همکاران در راه آهن، اعمال نظارت های لازم در راستای ارتقاء سطح ایمنی و ارائه خدمات به مشتریان، ایجاد بستر مناسب برای به خدمت گرفتن توان کامل حمل و نقل ریلی بخش خصوصی با نگرش به دستیابی به اهداف تعیین شده، اعمال نظارت بر اجرای مشخصات فنی، استانداردها و معیارهای کنترل کیفیت در همه زمینه‌ها، تلاش در جهت پیشرفت فیزیکی پروژه ها متناسب با برنامه های ارائه شده، نظارت بر اجرای قوانین، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوطه از اهم وظایفی است که انتظار دارم به آن اهتمام ورزید.

گفتنی است مدیرکلی راه آهن شمالغرب کشور، سرپرستی راه آهن شمال شرق و معاونت مدیرکلی راه آهن تهران از جمله سوابق علی خدایی است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قائمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
ماشالله همه شون هم جوون هستند فکر کنم همشون زیر ۴۵ سال داشته باشند. خخخخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار