رئیس شورای شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه عده‌ای سعی دارند وی را بدنام کنند، گفت: اموالم را برای تمامی دستگاه‌ها و مردم اعلام می‌کنم.
کد خبر: ۶۷۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 11 November 2018

غلامعلی سفید در یک‌صد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، گفت: بعد از رفتن شهردار سابق شهر یزد تمام تلاش اعضای شورای شهر یزد بر بود که طی این مدت شاهد افت کاری در شهر نباشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شورای اسلامی شهر یزد موظف بود تا شهردار یزد را انتخاب کند و با رایزنی‌های متعدد و همچنین رزومه کاندیداهای متعدد، به نتایج مشخصی دست یافت که طی این مدت امکان انتخاب برخی از کاندیدا به‌ویژه مهندس سیدحسینی فراهم نشد و در مرحله بعد از بین کاندیدایی که رزومه ارائه داده بودند، به‌طور خاص بر این رزومه‌ها اقدام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به استعفای علی مقدس‌زاده از شهرداری یزد، اظهار داشت: درمجموع بعد از بررسی‌های جامع و کامل در این راستا در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر یزد شاهد این بودیم که با رأی اعتماد همه اعضای شورای شهر یزد آقای مجتبی فرهمند به‌عنوان شهردار جدید یزد انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد.

سفید در ادامه بیان داشت: خوشبختانه از بین نیروهای خوش‌فکر، متخصص، متعهد و جوان به گزینه آقای فرهمند دست یافتیم، چراکه این اقدام نه‌تنها احترام به نیروهای بومی است، بلکه باعث مدیرپروری می‌شود.

این مقام مسئول ابراز داشت: درواقع انتخاب شهردار توسط شورا انجام شده است؛ اما دستگاه‌های نظارتی بایستی تائید صلاحیت کنند و درنهایت حکم از وزارت کشور اتخاذ ‌شود که این مراحل ممکن است چند روزی طول بکشد که امیدواریم با همکاری یکدیگر قدم‌های ارزشمندی برای شهر جهانی یزد برداشته شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه استان یزد نیازمند به یک شجاعت در اقدام برای پرورش و نگهداری مدیران است، خاطرنشان کرد: مدتی است که بعضی از سایت‌های و کانال‌های غیرمجاز در کوبیدن فرزندان بومی استان که امکان رشد و خدمت به مردم دارند، از هیچ تلاشی دریغ ندارند که آن‌ها در پی این هستند تا افراد کارآمد شهر یزد را تخطئه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان تأکید کرد: در روزهای اخیر افرادی گرچه اندکی تصمیم دارند تا بنده و شورا را بدنام کنند که در این راستا بنده اموال خود را برای تمامی دستگاه‌ها و مردم اعلام می‌کنم و در راستای اقرار اموال خود از هیچ موضوعی ابا نداشته و ندارم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار