وی اظهار کرد : این رقابت ها به عنوان مرحله مقدماتی مسابقات برگزار می شود که برگزیدگان این رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد .
کد خبر: ۶۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 28 July 2015
رشت - ایرنا - جامعه ورزش گیلان برای حضور قدرتمند در مسابقات قرآنی آماده می شود .

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز سه شنبه گفت : جامعه ورزش ، کارکنان و جوانان حوزه معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای حضور در مسابقات قرآنی انتخابی استان و شرکت در رقابت های کشوری آماده می شوند .

هاشم اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس مسابقات قرآنی جامعه ورزش گیلان در سه بخش شهرستانی ، منطقه ای و استانی برگزار می شود .

وی اظهار کرد : این رقابت ها به عنوان مرحله مقدماتی مسابقات برگزار می شود که برگزیدگان این رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد .

وی ادامه داد : شرکت کنندگان در این رقابت ها باید جزو ورزشکاران سازمان یافته و دارای کارت بیمه ورزشی باشند .

وی بیان کرد : مسابقات قرآنی در 11 رشته بانوان و آقایان تدارک دیده شده که جوانان در رده سنی 15 تا 29 سال مجاز به شرکت خواهند بود.

هاشم اسماعیلی برگزاری همایش قرآنی ، نشست خبری ، تبلیغات محیطی ، تهیه تیزر تبلیغاتی را از محورهای اساسی این رقابت ها برشمرد و خاطرنشان کرد : زمان ثبت نام و نحوه برگزاری مسابقات از طریق سایت خبری اداره کل ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد : همچنین مسابقات دل نگاشته نیز با موضوع قرآن و ائمه معصومین به طور همزمان با مسابقات قرآنی جامعه ورزش گیلان برگزار خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار