وی خبرنگاران را سربازان صادق و بی‌ادعای عرصه اطلاع‌رسانی خواند و از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران رودبار خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 28 July 2015
فرماندار رودبار از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید محمد احمدی صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت روز خبرنگار این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی نقش خبرنگاران را در اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و به موقع مهم دانست.

وی خبرنگاران را سربازان صادق و بی‌ادعای عرصه اطلاع‌رسانی خواند و از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران رودبار خبر داد.

فرماندار رودبار با بیان اینکه خبرنگاران ساعی می‌توانند در کنار انعکاس اخبار وضعیت را تحلیل کرده و نقد منصفانه داشته باشند، افزود: خبرنگاران می‌توانند با ارائه راهکار مسئولان و مدیران را در ارائه خدمات یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام روزها روز خبرنگار است، خاطرنشان کرد: روز خبرنگار تنها محدود به 17 مرداد و تمام روزهای سال که وقایع و رخدادها در کمترین زمان ممکن به اطلاع مخاطبان می‌رسد نیز روز خبرنگار است.

احمدی در ادامه به سفر هیئت دولت به گیلان اشاره کرد و گفت: در این سفر مصوبات کارگشا، عملیاتی و کلان برای توسعه استان پس از بررسی‌های کارشناسی و دقیق به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: هنوز نیمی از سال نگذشته که 50 درصد اعتبارات سفر به استان و شهرستان اختصاص یافت و افق روشنی ترسیم شده است.

فرماندار رودبار با تصریح بر اینکه قطار توسعه شهرستان همگام با استان و کشور با سرعت مطلوب و مناسب در حرکت است، یادآور شد: امیدواریم به‌زودی شاهد شکوفایی همه‌جانبه منطقه باشیم.

وی در ادامه از کشف و ضبط 100 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در رودبار خبر داد و متذکر شد: در این راستا 16 نفر قاچاقچی دستگیر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار