کد خبر: ۶۶۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 19 October 2018

عضو هیئت رئیسه مجلس می گوید وزیر کشور مناسب سخنگویی دولت در حوزه اقتصادی نیست و تاکنون گزارشی از عملکرد او ارائه نشده است.

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه وزیر کشور، رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی شده است، گفت: ظاهراً علاقه رئیس جمهور اینگونه بود که وزیر کشور را به نوعی سخنگوی دولت در بخش اقتصادی کند با این حال وزیر کشور خیلی به این مباحث ورود نمی‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از آنجایی که وزیر کشور تصمیمات دولت در زمینه مسائل اقتصادی را مطرح نمی‌کند، مردم نیز موضوع را جدی نمی‌گیرند در حالی که در گذشته سخنگوی دولت پس از نشست هیئت دولت تصمیم‌گیری‌ها را منعکس می‌کرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر کشور خیلی اهل رسانه نیست به همین خاطر نمی‌توان روی این موضوع مانور داد که اگر مردم موضوعات را بدانند به دولت کمک خواهند کرد؛ انتظار می‌رفت یکی از وزرای اقتصادی مسئولیت اطلاع‌رسانی بخش اقتصاد را برعهده می‌گرفت البته وضعیت وزارت اقتصادی در دولت همچنان مشخص نیست.

وی در این باره که چه مسائلی باید به مردم مخابره شود، گفت: باید تصمیمات هیئت دولت در جلسه وزیران به جامعه مخابره شود، مردم باید بدانند از نظر اقتصادی وضعیت ارز، تولید، صادرات، واردات و هر مقوله دیگری چیست تا بتوانند بر اساس آن زندگی خود را برنامه‌ریزی کنند.

تاکنون اخباری مثبت از ستاد اطلاع رسانی مخابره نشده است

عباسی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه وزیر کشور مسئولیت امنیتی نیز برعهده دارد، گفت: از آنجا که حفظ امنیت داخلی کشور نیز برعهده وزیر کشور است، انتظار داریم وزارت کشور در اخلال و بی‌نظمی های ارزی و اقتصادی ورود پیدا کند و اظهارنظر داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزیر کشور در زمینه اطلاع‌رسانی اقتصادی بیان داشت: معاون پارلمانی ریاست جمهوری باید پاسخگو باشد که تا امروز چه مباحثی از سوی وزیر کشور در بخش اقتصادی مطرح شده است که اثر مثبت بر فضای روانی مردم داشته است./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار