کد خبر: ۶۶۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 19 October 2018

 

ایسنا: محمد انصاری زننده تک‌گل و پیروزی بخش پرسپولیس در بازی با نود ارومیه اظهار کرد: نود ارومیه تیم خوبی بود و بازیکنان خوبی داشت. چندتا از آن‌ها دوستانم بوده و فوتبالیست‌های خوبی هستند. امیدوارم آن‌ها در لیگ یک هم موفق باشند.

او در واکنش به سوالی درمورد گلزنی‌اش گفت: از دستم در رفت!

انصاری همچنین درباره بازی سه‌شنبه مقابل السد در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: این، یک بازی ملی است و امیدوارم با حمایت تمام ایرانی‌ها بتوانیم ببریم و صعود کنیم. طبیعی است که مسئولان باید حمایت و نگاه ملی داشته باشند. تا اینجا هم از حمایتشان تشکر می‌کنیم اما اگر نتیجه خوبی می‌خواهند باید امکانات و توجهی خوبی هم داشته باشند.

بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: کسی که فوتبالی باشد، پرسپولیس را از پیش صعود کرده نمی‌داند. ما بازی قبلی به الدحیل در خارج از خانه باختیم و اینجا هم یک گل خوردیم ولی در نهایت جبران کردیم. الان هم کار تمام نشده و امیدوارم پرسپولیس، بازی‌ای که در دوحه داشت را در تهران اجرا کند و امیدوارم فینالیست شویم.

انصاری تاکید کرد: مجموعه عواملی وجود دارد و در مقایسه با رقیب‌های آسیایی امکانات کمی داریم که باید نگاه ویژه‌ای شود. ۱۰۰ درصد توانمان از روز اول، قهرمانی در آسیا بود و هم‌قسم شده بودیم تا به این مقام دست پیدا کنیم. درحال حاضر نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم و امیدوارم با صعود به فینال، قهرمانی را هم بدست بیاوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار