به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امید نمازی در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود اظهار کرد: هر دو تیم سپیدرود و ذوب‌آهن به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند و به همین دلیل دیداری جالب و تماشاگرپسند شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ذوب‌آهن در نتیجه‌گیری عملکرد خوبی نداشت، تصریح کرد: شرایط سپیدرود پس از تغییر کادر فنی بهتر شده و در سوی مقابل انتظارات از ذوب‌آهن بالا است. با وجود فوتبال خوبی که ارائه دادیم در امر نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم و به دنبال پیروزی در دیدار مقابل سپیدرود هستیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه هیچ قولی مبنی بر قهرمانی نداد، بیان کرد: هدف‌گذاری ذوب‌آهن در فصل جاری این است که از سال گذشته بهتر باشیم و این یعنی قهرمان شویم، مسائلی در هشت هفته اول رخ که بخشی به اشتباهات ما به‌ویژه اشتباهات فردی برمی‌گردد و برخی به مشکلات داوری و قضاوت‌های علیه تیممان برمی‌گردد.

نمازی با اذعان به اینکه چهار الی پنج پنالتی برای این تیم گرفته نشد، افزود: در حال رفع مسائلی که در زمین به خودمان برمی‌گردد هستیم و امیدواریم در مورد داوری عدالت رعایت شود و درنتیجه حق ذوب‌آهن گرفته شود.

وی با بیان اینکه در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد، گفت: تیم‌های ته جدولی بازی دفاعی ارائه می‌دهند و به دنبال گرفتن حداقل امتیاز هستند و در سوی مقابل تیم‌های بالای جدولی نظیر پدیده پرسپولیس سایپا و پیکان با اعتمادبه‌نفس بالا دنبال کسب پیروزی هستند.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به اینکه سپیدرود به دنبال فرار از قعرنشینی است، تصریح کرد: تلاش سپیدرود برای فرار از انتهای جدول، کار ذوب‌آهن را سخت می‌کند. با وجود کریمی مسائل مالی این تیم حل‌شده و از نظر روحی و روانی به این تیم کمک می‌کند.

نمازی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم آقای برانکو با محسن مسلمان لج کرده بوده باشد، افزود: هر مربی خواسته‌هایی از بازیکن دارد و بازیکن باید در خدمت تیم باشد، این خواسته‌ها را ما نیز داشته‌ایم و ممکن است جاهایی کم‌کاری شده باشد ولی مسلمان در هفته‌های اخیر و دو بازی تدارکاتی اخیر عملکرد خوبی داشته و امیدواریم به جایگاه خودمان برسیم.

وی درمورد تعطیلی لیگ به‌واسطه بازی دوستانه تیم ملی گفت: این تعطیلات به فوتبال کمک نمی‌کند. آقای کی روش برنامه خود را اول سال به فدراسیون می‌دهد و طبق همین برنامه جلو می‌رود. عدم بازی‌های دوستانه مناسب برای تیم ملی کشورمان به خاطر بی‌درایتی فدراسیون فوتبال بوده است.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: اگر قرار است یک بازی دوستانه برگزار شود، تعطیلات متناسب با همان یک بازی باشد. می‌توانیم تعطیلات کمتری داشته باشیم تا تیم‌های باشگاهی ضرر نکنند. تیم ملی به بازی‌های دوستانه نیاز دارد و فدراسیون باید این بازی‌های دوستانه را برگزار کند تا تیم ملی مهیای جام ملت های آسیا شود.