کد خبر: ۶۶۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 15 October 2018

تابناک / مراسم تکریم سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سیاهکل و معارفه رئیس جدید این اداره با حضور سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار شد

مراسم معارفه رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سیاهکل با حضور پریسا کرمی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان؛ رضا اسلامی، فرماندار شهرستان سیاهکل؛ معاونین و مسئولین ستادی اداره کل کتابخانه های عمومی استان و روسای جدید و پیشین اداره کتابخانه های عمومی سیاهکل در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این مراسم با قدردانی از حمایت های ارزشمند فرماندار شهرستان سیاهکل از اقدامات فرهنگی مجموعه کتابخانه های عمومی این شهرستان، ادامه حمایت ها در شرایط جدید مجموعه را موجب تقویت مجموعه و در نهایت ادامه روند صعودی رشد شاخص های مطالعه عنوان کرد.
پریسا کرمی همچنین با تشکر از مهرداد پازوکی در مدت حضور سه ساله خود در کتابخانه های عمومی شهرستان سیاهکل، اقدامات وی در این مدت را سازنده و موجب رشد سرانه مطالعه مردم این شهرستان دانست.

سعادت مندی یک ملت در گرو مطالعه و کتابخوانی است
در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان سیاهکل به سابقه غنی مردمان منطقه سیاهکل و پیشینه فرهنگی این مردمان اشاره کرد و گفت: بسیاری از آثار کشف شده در این منطقه تاکید بر نگاه فرهنگی ساکنان آن از گذشته تا به امروز دارد.
رضا اسلامی با بیان اینکه سعادت مندی یک ملت در گرو مطالعه و کتابخوانی است یادآور شد، انسان بدون مطالعه و کتابخوانی رشد نیافته و به مدارج علمی نخواهد رسید.
سرپرست پیشین اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سیاهکل نیز در این مراسم با قدردانی از نگاه فرهنگی فرماندار و مسئولین شهرستان سیاهکل گفت: در مدت حضورم در این شهرستان علیرغم وجود مشکلات فراوان در بهبود شاخص های مطالعه با همراهی همه کتابداران تلاش کردم.
مهرداد پازوکی، ساماندهی کتابخانه های عمومی شهرستان سیاهکل، شاداب سازی و توسعه فضای مطالعاتی، اجرای برنامه های فرهنگی ویژه و نیز تعامل با دستگاه های فرهنگی را از مهمترین اقدامات انجام شده با تلاش و کمک کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان سیاهکل عنوان کرد.

در پایان این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای مهرداد پازوکی در مدت حضور سه ساله در مجموعه کتابخانه های عمومی سیاهکل، سید مهدی علوی املشی طی حکمی از سوی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سیاهکل منصوب و معارفه شد.
سید مهدی علوی املشی پیش از این به مدت۳سال ریاست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان املش را عهده دار بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
سلام مسئولین چرا دلیل رفتن پازوکی را نمیگویند ؟ چرا از پازوکی و امثال پازوکی ها که متخصص و با سابقه هستن حمایت نمیشود؟ چرا باید از مدیران غیر متخصص و بی سابقه استفاده کنند؟ آیا حرف به حق پازوکی از بی عدالتی و بی قانونی در اداره کل کتابخانه ها و نهاد کتابخانه های کشور برای او مشکل ایجاد کرد؟ آیا حمایت پازوکی از دکتر نوری که از تئوریسین اعتدالیون هست برای او مشکل ساخت؟ آیا لاهوتی و امثال آنها برای پازوکی مشکل ایجادکردن؟ آیا دبیرکل نهاد کتابخانه ها عدالت محورانه عمل میکند یا دیکتاتوری و جناحی؟ و چرا های دیگر .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار