کد خبر: ۶۶۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱ 12 October 2018

تابناک و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان عصر چهارشنبه مصطفی سالاری استاندار گیلان با علی کریمی سرمربی و مالک باشگاه سپیدرود دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار کریمی به بیان مشکلات موجود در سپیدرود و ترسیم اچشم انداز کوتاه مدت و بلندمدت این باشگاه پرداخت.

وی با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه، افزود: سرمایه گذاری اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار می تواند این باشگاه را از بحران خارج و سبب رشد و توسعه ورزشی در استان شود.

در ادامه استاندار گیلان با اشاره به عشق و غلاقه مردم این استان به ورزش برلزوم توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی تأکید و اظهارکرد: توسعه ورزش، نشاط فرهنگی و اجتماعی در جامعه را به دنبال دارد.

مصطفی سالاری با بیان اینکه باشگاه سپیدرود تنها یک تیم ورزشی برای این استان نبوده بلکه سرمایه بزرگ اجتماعی محسوب می شود، افزود: توجه گیلانیان به ورزش و علاقمندی آنها به تیمهای استان خود باید در برنامه ریزی های کلان استان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات تیم های ورزشی می تواند علاوه بر ایجاد فراغت، موجب توسعه گردشگری ورزشی در گیلان شود، ادامه داد: جذب جوانان به سمت ورزش‌های ارزان قیمت باید از سوی مسئولان پیگیری شود زیرا نقش مهمی در سلامت چامعه ایفا می کند.

سالاری ضمن آرزوی کسب نتایج بهتر از سوی تیم سپیدرود در ادامه لیگ برتر فوتبال، گفت: برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی از تیم سپیدرود حمایت می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار