معاون عمرانی وزیر کشور؛
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: زیرساخت های مرز چیلات با توجه به تلاش و همت مسئولان استانی و شهرستانی فراهم شده و با تمام توان و از طریق وزارت خارجه موضوع دیپلماسی برای گشایش مرز چیلات باطرف عراقی را پیگیری می کنیم
کد خبر: ۶۶۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 05 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی جمالی نژاد با اشاره به ۱۲ کمیته در وزارت کشور که یکی از آنها کمیته زیرساخت است، اظهار کرد: مسئولیت این کمیته با معاونت حوزه عمرانی است و تاکنون در حوزه زیرساختی در مرزها مختلف اقدامات خوبی انجام شده و در استان ایلام نیز این اقدامات برجسته تر بوده است.

جمالی نژاد به ضعیف بودن زیرساخت های شهر دهلران در حوزه عمران شهری، مبلمان و زیرساخت ها اشاره و افزود: با توجه به سوابق شهرستان در دفاع مقدس لذا نگاه ویژه به این شهرستان نیاز است و ما آمادگی داریم در حوزه زیرساخت های شهری که در حوزه کار ماست موضوعات را پیگیری کنیم.

احمد کرمی معاون عمرانی استانداری ایلام با اشاره به ۲۸ کیلومتر مسیر دسترسی به مرز چیلات گفت: ۱۰کیلومتر از این مسیر در مرحله بیس است که جهت آسفالت نیازمند قیر می باشد که با تامین قیر مورد نیاز آسفالت ان انجام می شود.

وی به دو محدوده ۲۰۰هکتاری برای توسعه گردشگری چیلات اشاره و گفت: گشایش بازارچه و مرز چیلات برای استان و کشور تاثیرگذار است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار