وی به تحقیقات نامحسوس پلیس در جمع‌آوری روغن‌های فاسد توسط دو نفر در لنگرود اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی لنگرود با کسب مجوز قضایی منزل مسکونی شناسایی شده را بازرسی کردند.
کد خبر: ۶۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 25 July 2015
حسین نیک‌فرد ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به دریافت گزارش مردمی مبنی بر جمع‌آوری روغن‌های فاسد و سوخته از سطح بازار لنگرود اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی دریاسر موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی به تحقیقات نامحسوس پلیس در جمع‌آوری روغن‌های فاسد توسط دو نفر در لنگرود اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی لنگرود با کسب مجوز قضایی منزل مسکونی شناسایی شده را بازرسی کردند.

نیک‌فرد با بیان اینکه مالک منزل مسکونی و کارگر او توسط ماموران پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: در منزل مذکور روغن سوخته قنادی‌ها و فست‌فودها پس از یکسری فعل و انفعال دوباره در داخل ظرف‌های 20 لیتری به صورت پلمب شده به بازار عرضه می‌شد.

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف 19 گالن 20 لیتری به مقدار 380 لیتر روغن پلمب شده در منزل مذکور خبر داد و اضافه کرد: مقدار 200 لیتر روغن سوخته از متهمان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه متهمان هر گالن 20 لیتری روغن را 500 تا 600 هزار ریال در بازار به فروش می‌رساندند، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

*دستگیری عاملان تصادف ساختگی در گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان نیز در جلسه مذکور به بررسی یک فقره تصادف توسط گروه گشت پاسگاه پلیس راه رشت ـ انزلی اشاره کرد و گفت: ماموران با توجه به روش برخورد دو وسیله نقلیه و اظهارات رانندگان به ساختگی بودن تصادف مذکور مشکوک شدند و برای بررسی دقیق موضوع عوامل تصادف را به همراه مستندات موجود به اداره آگاهی معرفی کردند.

مهیار رستگار از ساختگی بودن تصادف پس از بازجویی ماموران اداره آگاهی خبر داد و افزود: متهمان به ایجاد 47 فقره تصادف ساختگی در استان‌های مختلف کشور اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان همدستان خود را معرفی کردند، تصریح کرد: تحقیقات پلیس و مقام قضایی برای کشف زوایای مختلف کلاهبرداری مذکور ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه گیلان به استعلام از شرکت‌های بیمه‌گر مبنی بر مشخص شدن مبلغ کلاهبرداری اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ کلاهبرداری انجام شده تاکنون مشخص نشده است.

رستگار با اشاره به اینکه متهمان با حکم قاضی به زندان رشت تحویل شدند، اظهار کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار