کد خبر: ۶۶۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 27 September 2018

محمد تقوی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان با تسلیت حادثه تروریستی شهر اهواز درباره بازی فردا اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که بازی فردا را مهم می‌کند این است که ما محکوم به پیروزی هستیم و باید به پیروزی دست‌یابیم تا از صدر جدول فاصله نگیریم.

به گزارش تابناک تبریز، وی افزود: شاید تیم شما تمامی امکانات لازم را داشته باشد ولی انگیزه و شرایط روحی روانی امر بسیار مهمی است و من معتقدم تیم ما توانایی‌های بسیار بالاتری نسبت به شرایط کنونی دارد.

مربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: لیگ برای ما از بازی پدیده دوباره شروع شد و من به بازیکنان گفتنم که ما به‌هیچ‌وجه نباید در خانه امتیازی از دست دهیم و باید تمامی امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه به‌تازگی تیم را تحویل گرفتم معتقدم ۳ بازیکن ما جایگاه مستحکمی در ترکیب تیم دارند و بازی کردن بقیه بازیکنان یک مورد سلیقه‌ای است که تصمیم بگیریم چه کسی بازی کند و چه کسی نیمکت نشین باشد، خوشبختانه برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم.

تقوی گفت: من فعلاً مربی موقت تیم هستم و نمی‌توانم برای آینده تیم تصمیم‌گیری کنم. فعلاً تمام تمرکز ما روی بازی فردا است و بعدازاین بازی مدیریت باشگاه تصمیم لازم را خواهند گرفت و تنها وظیفه من فعلاً مدیریت فنی بازی فردا است.

مربی تیم تراکتورسازی اظهار داشت: هواداران تراکتورسازی به چیزی کمتر از پیروزی راضی نمی‌شوند. تراکتورسازی دارای جایگاه خاصی در فوتبال ماست ولی هوادارانش در سال‌های اخیر به آنچه لایق آن بودند، نرسیدند.

وی افزود: من به هواداران قول می‌دهم که بازیکنان ما با همه وجود برای تیمشان از جان‌ مایه می‌گذارند و اگر اشتباهی هم در زمین مسابقه رخ می‌دهد جزوی از فوتبال است.

وی تأکید کرد: در مورد خط دفاعی یکی از مهم‌ترین شرایط در فوتبال این است که دفاع خوبی داشته باشیم و معتقد بودم که ما باید به اصول اولیه فوتبال بازگردیم و آن یعنی ابتدا در بازی گل دریافت نکنیم و پس‌ازآن به گلزنی فکر کنیم.

تقوی گفت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت دفاعی ما بهبود یافته و من هم تلاش می‌کنم تا با بازیکنانم صحبت کنم و نکات موردنیاز را به آن‌ها تذکر دهم و معتقدم که ما ابتدا باید روی عدم دریافت گل تمرکز کنیم. از محسن فروزان نیز شخصاً راضی هستم و فکر می‌کنم ما ایرادی در درون دروازه نداریم.

مربی تیم تراکتورسازی اظهار داشت: من خودم فوتبال تهاجمی را دوست دارم و به این موضوع علاقه‌مندم ولی در شرایط فعلی مهم‌ترین موضوع این است که ما گل نخوریم و از این شرایط گذر عبور کنیم. از بازیکنانم می‌خواهم چه هجومی و چه دفاعی با تمام وجود بازی کنند و نتیجه برایم مهم‌ترین چیز نیست و مهم این است که پس از پایان بازی بازیکن بداند که هر چه در توان داشت در زمین گذاشته است.

وی درباره اینکه چه صحبتی با هواداران دارد، ادامه داد: اگر من هم از هواداران درخواست نکنم آن‌ها به ورزشگاه می‌آیند. من با تبریز بیگانه نیستم و در این شهر قبلاً دانشجو بودم و همسرم هم ترک‌زبان است. تنها خواهشی که من از تماشاگران این تیم دارم این است که به این بازیکنان اعتماد کنند چون این نفرات در شرایط حساسی هستند و می‌توانند در آینده بهترین نتایج ممکن را برای این تیم رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :