متاسفانه عدم شفافیت در انتشار این خبر از منبع اعلام و همچنین عدم اطلاع رسانی دقیق از طرف مراجع مرتبط در این خصوص باعث شد ساعاتی بازار شایعات متعدد در خصوص اینکه فرد بازداشت شده چه کسی است و یا اینکه به چه جرمی بازداشت شده است ، گرم شود.
کد خبر: ۶۵۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ 09 September 2018
اخبار کهگیلویه و بویراحمد امروز تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، ساعاتی پیش خبری مبنی بر بازداشت یکی از مدیران کل در استان کهگیلویه و بویراحمد ، بر روی خروجی برخی سایت های محلی قرار گرفت و لحظاتی اخبار ضد و نقیض در این خصوص به صورت غیر رسمی منتشر می شد.
متن خبر اینگونه بود : یکی از مدیران کل حوزه عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد بازداشت شد.
یکی از مدیران کل حوزه عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد بازداشت شد.
این مدیرکل که مسوولیت یک دستگاه بزرگ را بر عهده دارد و یکی از مدیران کل حوزه عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تبانی در معاملات بازداشت شد.
بنا بر این گزارش، این مدیرکل به‌زودی برکنار می‌شود.
اما این خبر ابتدا و با توجه به استفاده از واژه مدیران حوزه عمرانی نگاه ها را به سمت و سوی حوزه معاونت عمرانی استانداری و مدیران این حوزه کشاند که گویا همراه با تهدید اقامه دعوا بر علیه سایت منتشر کننده خبر هم پیش رفت اما مجددا اعلام شد که این مدیر بازداشت شده از مدیران کل استانی بوده است.
شبه دوم که که باعث بوجود آمدن حرف و حدیث ها و دامن زدن به شایعات شد ، دلیل بازداشت این مدیر کل بود که تقریبا برای برخی افراد نام وی هم مشخص شده بود ! در شایعه اول ، اعلام شد که این مدیر کل امروز صبح دادگاه داشته است و در حین حضور در دادگاه با قاضی درگیر می شود و قاضی هم حکم به بازداشت موقت وی می دهد! اما در شایعه دوم که اتفاقا در سایت منتشر کننده خبر هم آمده است اعلام شده است که این مدیر کل به جرم تبانی در معاملات بازداشت شده است.
متاسفانه عدم شفافیت در انتشار این خبر از منبع اعلام و همچنین عدم اطلاع رسانی دقیق از طرف مراجع مرتبط در این خصوص باعث شد ساعاتی بازار شایعات متعدد در خصوص اینکه فرد بازداشت شده چه کسی است و یا اینکه به چه جرمی بازداشت شده است ، گرم شود و خبرنگاران به هر دری بزنند بلکه اطلاعات موثقی گیر بیاورند اما نهایتا آنچه در این خصوص موجود است همان خبر سایت های محلی با برخی شایعات است که در بالا منتشر شده است. این در حالی است که امروز خبری از محسنی اژه ای منتشر شد که وی به صراحت نام های متعددی از پرونده های مرتبط با بانک مرکزی را بر زبان آورد و حتی در خصوص سیف رئیس قبلی بانک مرکزی اعلام کرد که وی را برای سوال و جواب احضار می کنند . بنابر این این روزها در خصوص مفاسد مدیران به نظر می رسد رویه دستگاه قضایی بر اطلاع رسانی شفاف و بدون از ملاحظات معمول است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار