رئیس شواری شهر دهلران گفت :هرجا خبرنگاران باشد آگاهی است ودر واقع خبرنگاران سفیران ونمایندگان افکار عمومی هستند
کد خبر: ۶۴۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 25 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛رحمن جابری در جمع خبرنگاران گفت : بدون شک نگاه تیز بینی وریز بینی خبرنگاران باعث می شود که مسئولان توجه بیشتری به توسعه داشته باشند .

وی اظهار داشت : متاسفانه در فضای کنونی جامعه برخی با ایجاد کانال تلگرامی خود را خبرنگار تلقی میکند که هیچ گونه تخصصی در این حوزه ندارند و قطعا کمیسیون فرهنگی شوار به صورت جدی موضوع را پیگیری می کند.

وی بیان داشت خبرنگار واقعی چاپلوسی و تملق نمی کنند چرا زبان گویای جامعه هستند وبدون چشم داشتی مشکلات مردم را پیگیری می کنند .

رئیس شواری شهر دهلران افزود :باتوجه به اینکه خبرنگاران بیشتر در بین مردم جامعه هستند قطعا مشکلات را رصد وپیگیری می کنند چرا که خبرنگاران آینه تمام نمای شهرستان هستند وبا شفافیت مطالبات مردم را دنبال میکند

وی اطهار داشت : بدون شک مشکلات ونارسایی هایی در سطح شهر وجود دارد که با توجه به تعامل و همراهی شواری شهر با شهردار قطعا مشکلات به حداقل خواهد رسید .

جابری عنوان کرد : عمران و توسعه فضای سبز و پارک ها سطح شهر از جمله موارد بسیار مهم و مطالبات مردمی که که دنبال خواهد شد چرا که توسعه و عمران شهری از وظایف اصلی و مهم شهرداری ها است .

رئیس شواری شهر دهلران تصریح کرد : انشاءالله در این دوره شواری شهر جلسات شوار علنی وبا حضور خبرنگاران که نمایندگان افکار عمومی هستند برگزار خواهد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار