کد خبر: ۶۴۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 22 August 2018

تابناک / مراسم یادبود عبدالحسین سالاری پدر مصطفی سالاری استاندار گیلان و پدر شهید علی سالاری امروز با سخنرانی آیت ا... فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان در مصلای رشت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت در این مراسم گفت : انسان ها از لحاظ اعتقاد و اندیشه در مسیر پر خطری قرار دارند و باید به گونه ای عمل کنند که از آزمایش سخت در این مسیر سربلند و پیروز بیرون آیند.


آیت ا... رسول فلاحتی با اشاره به اهميت اعتقاد و باور پذیری دین محور در مسیر دنیای فانی ، افزود :مومنان مرگ را بعنوان یکی از مقدرات الهی به راحتی می پذیرند و در زندگی دنیوی در هر کاری به آن فکر می کنند.


وی هدف های دنیوی را موانع بزرگی برابر ولایت پذیری انسان دانست و اضافه کرد : دستاورد ولایت پذیری انسان ، پذیرش تقدیر و مقدرات الهی خواهد بود.


نماینده ولی فقیه در گیلان دستاورد دیگر ولایت پذیری را زیبایی شناسی انسان مومن عنوان کرد و گفت : در فلسفه اسلامی فرد مومن تمام اتفاقات و حوادثی که از سوی خداوند متعال مقدر شده را زیبا می بیند که نمونه بارز آن واقعه کربلا و زیبایی شناسی زینب کبری سلام الله علیها بود.


در اين مراسم که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان،مسوولان و مدیران کشوری و لشکری ، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و قشرهای مختلف مردم برگزار شد ، حاضران به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار