نشست بررسی زمینه ‎ های همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان و سازمان فاوا شهرداری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 18 August 2018

 «مسعود تاج آبی» مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری یزد در این نشست با استقبال از خدمات شرکت تکامد که از جمله شرکت ‌ هایی است که صندوق پژوهش و فناوری استان سهامدار آن است، خواستار ارائه طرح تکمیلی برای توسعه همکاری ‎‎ ها شد.

وی با بیان این که طرح‏‏های خوبی به این سازمان در ماه ‎‎ های گذشته ارئه شده است، ادامه داد: از جمله این طرح ‎ ها می ‎‎ توان به شبکه لورا (اولین شبکه اینترنت اشیا کشور)، طرح دوچرخه ‌ های اینترنتی(اجرا شده در کشورهایی همچون هلند) و آبیاری هوشمند اشاره کرد.

تاج آبی با اشاره به این که بسیاری از این طرح‏‏ها با مشکل تامین مالی روبرو هستند، افزود: برای رفع این مشکل از صندوق پژوهش و فناوری استان خواستاریم که به منظور توسعه تکنولوژی و ITC به کمک فاوا و طرح های ارائه شده به این سازمان بیاید.

«محمد سپهر» مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری یزد با استقبال از پیشنهاد مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد، گفت: مجموعه صندوق پژوهش و فناوری استان یزد همواره تمایل داشته در زمینه توسعه تکنولوژی اثر بخش باشد و به همین منظور تمایل کامل برای توسعه همکاری با سازمان فاوا را داریم و شرکت ‌ های توانمندی را که به فاوا مراجعه کنند را در هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به بحث و بررسی خواهیم گذاشت.

این نشست با حضور «حمیدرضا قمی» عضو شورای اسلامی شهر یزد و «تربتی» مدیر عامل شرکت تکامد در محل ساختمان شهرداری یزد برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار