تابناک: مجمع عمومی کارخانه ذوب آهن اصفهان، امروز در میانه برگزاری جلسه با بلند شدن صدای اعتراض برخی حاضران به حاشیه کشیده شد.
کد خبر: ۶۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 21 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، صبح امروز مجمع عمومی ذوب آهن اصفهان در حال با حضور مدیرعامل این کارخانه و اعضای هیئت مدیره مجمع عمومی و سهامداران تشکیل شد که این جلسه با تنش و اعتراض برخی حاضران همراه شد.

در این جلسه که برخی از بازنشستگان کارخانه ذوب آهن اصفهان حضور داشتند، در اواسط جلسه با اعتراض شدید به مدیریت کارخانه از عدم پرداخت معوقات بازنشستگان گلایه کردند.

با اعتراض شدید حاضران رئیس مجمع عمومی به معترضان فرصت صحبت و طرح مشکلات را داد که البته وی بعد از شنیدن حرف های بازنشستگان گفت: این انتقادات ربطی به کارخانه ذوب آهن ندارد و مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد باید پاسخ گوی مطالبات شما باشند.


بهروز خالق در پاسخ بازنشسته ای که اعتراض داشت و گفته بود ما می خواهیم بدانیم مجمع برای ما چه کار می کند، اظهار داشت: مجمع یا می تواند، بگوید به ما ربطی ندارد و یا اقدامی برای بازنشستگان و مشکلاتشان انجام دهد. اگر خودش را کنار بکشد کارش قانونی است. اما ما حالت دوم را انتخاب کردیم و برای مسئله شما تصمیم گیری می کنیم تا بازنشستگان به حقوق خود برسند.

سعد محمدی هم گفت: ما باید از رئیس مجمع اجازه بگیرم تا پول از صندوق بردارم و به شما بدهم و هرچند تمام تلاشم را برای شما انجام دادم.

به گفته بازنشستگان حاضر در این جلسه، هزینه درمانی و رفاه به آنها تعلق نگرفته که این موضوع هم برعهده صندوق بازنشستگان فولاد است.

گزارش: مریم السادات کراری
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار