سی امین مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 02 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:فاطمه بکتر رئیس اداره هنری و انتشارات اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با اشاره به اینکه اسفند ماه پارسال مسابقات قرآنی در مرحله شهرستان برگزار شده و برگزیدگان به مرحله استانی راه یافته اند، گفت: سی امین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر شامل ۵، ۱۵، ۲۰ و حفظ کل قرآن است.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقاء سطح کیفی معلومات قرآنی خانواده‌های شاهد و ایثارگر دانست و افزود: تفاوت این مسابقات با مسابقات گذشته در این است که مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی خانواده‌های شهدا و ایثارگر با مشارکت اداره اوقاف برگزار شد، به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس اداره هنری و انتشارات اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با بیان اینکه در سی امین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر ۶۰۰ نفر از سراسر استان فارس شرکت داشته اند تصریح کرد: از این تعداد ۳۰۰ نفر در رشته تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و ۸۰ نفر در رشته حفظ، قرائت، ترتیل و تحقیق شرکت دارند که از این تعداد ۲۷ نفر مرد و ۵۳ نفر زن هستند.

بکتر ادامه داد: در این دوره از مسابقات گروه‌های سنی ۱۶ تا ۲۲ سال و از ۲۲ سال به بالا و نیز جانباز، آزاده و همسران آنان شرکت دارند که در هر گروه یک نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی اضافه کرد: امسال برای برگزیدگان مرحله کشوری کلاس‌های آموزشی برگزار و یک نفر پشتیبان برای هر نفر در نظر گرفته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار