استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از طرحهای بخش کبگیان در شهرستان دنا از اتصال جاده این بخش به محور ملی پاتاوه - دهدشت خبر داد
کد خبر: ۶۳۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 29 July 2018

استاندار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بخش کبگیان از ۲ مسیر به محور ملی پاتاوه - دهدشت متصل می شود، گفت : این دو مسیر شامل ۲ قطعه هفت کیلومتری است.

اتصال بخش کبگیان به محور ملی پاتاوه - دهدشت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پنج کیلومتر از مسیر اول آسفالت شده و برای عملیاتی کردن ۲ کیلومتر باقی مانده ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی بیان کرد: ۳,۵ کیلومتر از مسیر دوم نیز آسفالت شده است که برای اتمام آن به ۱۸ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی با اشاره به بازدید از مصلی شهر چیتاب، بیان کرد: برای این طرح سرمایه گذاری مناسبی انجام شده است و تلاش خواهیم کرد که این طرح به زودی به بهره برداری برسد.
احمدی افزود : امید است فاز اول این مسیر که آماده زیرسازی و  آسفالت است، در سال جاری و در هفته دولت به بهره برداری برسد.
وی گفت: در فاز دوم این طرح نیز که پس از اتمام فاز اول و بدون توقف آغاز خواهد شد،شهر چیتاب به محور پاتاوه دهدشت متصل شده که علاوه بر خروج از بن بست ،رونق همه جانبه منطقه را در پی خواهد داشت.
احمدی تصریح کرد: با توجه به همدلی و تلاش مضاعف بین مدیران این بخش امید است این تلاش منجر به توسعه منطقه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: می توان با اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال در کوتاه مدت بخشی از مشکلات مردم منطقه را رفع کرد در حالی که در پروژه های اتصال محور چیتاب به جاده پاتاوه به دهدشت، مصلی و.... بیش از این میزان اعتبار هزینه شده است.
احمدی تاکید کرد: در یک بازه زمانی یک ماهه مصوبات و خروجی این سفردر نشستی با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی و خدمات رسان بررسی و اجرایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار