کد خبر: ۶۳۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱ 25 July 2018

تابناک / نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس اعتقاد دارد اروپایی ها نیز به یاوه‌گویی های ترامپ عادت کرده اند از این رو به ترامپ توصیه می شود خودش را درگیر لجن‌زار نکند و برای کشور و مردمش هزینه به بار نیاورد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به پیام توئیتری رییس جمهور آمریکا نسبت به سخنان رییس جمهور روحانی، گفت: باید اذعان کرد یاوه گویی های ترامپ عادی شده و حتی کشورهای اروپایی نیز از موضع گیری و پیام وی استقبالی نکردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: باید یادآور شد که ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان چندی پیش در روند مذاکرات هسته ای در واکنش به اظهارات موگرینی گفت "هیچ‌وقت یک ایرانی‌ را تهدید نکنید" و این مهم در حالیست که ترامپ هم بدون داشتن خلاقیت همین موضع گیری را تکرار کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایران هیچگاه مردم آمریکا را تهدید نکرده است بلکه دولت این کشور خطاب تهدید صحیح و عزتمندانه رییس جمهور کشورمان بوده است، ادامه داد: بر این اساس به دونالد ترامپ توصیه می شود خودش را درگیر لجن‌زار نکند و برای کشور و مردمش هزینه به بار نیاورد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتاق های فکر ایالات متحده همواره در حال برنامه ریزی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است از این رو پیش از اینکه تحریم ها بازگردد اقدام به انجام جنگ روانی کرده اند، خاطرنشان کرد: بر این اساس مسئولان کشورمان نباید درگیر موضوعات حاشیه ای مانند این موضوع شوند از این رو باید با تلاش بسیار به سمت کاهش آثار تحریم ها حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، رییس جمهور کشورمان در همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، اظهار کرد: آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم ؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است.

همچنین ترامپ نیز در پیام خود خطاب به رئیس جمهور کشورمان نوشت؛ هرگز و هیچ‌وقت دوباره آمریکا را تهدید نکن وگرنه از پیامدهایی رنج خواهید برد که نظیرش را کمتر کسی در تاریخ تجربه کرده است. ما دیگر کشوری نیستیم که سخنان دیوانه‌وار شما از خشونت و مرگ را تحمل کند. مراقب باش!/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار