نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام:
آزمون سراسری سال 1397 با حضور 13622 داوطلب در استان ایلام برگزار می گردد که از این تعداد 4564 دوطلب در دانشگاه ایلام به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۶۲۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 26 June 2018


به گزارش تابناک ایلام ؛  دکتر مصطفی نعمتی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام، درباره برگزاری آزمون سراسری سال 97 در استان ایلام، اظهار داشت: فرآیند شروع آزمون سراسری 1397 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری مجازی و پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی است .

وی ادامه داد : کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، از روز یک شنبه با توزیع کارت ورود به جلسه شروع شده است و داوطلبان می توانند با مراجه به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

معاون آموزش دانشگاه ایلام افزود: در صورت هرگونه ایراد و یا مغایرت اطلاعات ثبت نامی با مشخصات کارت ورود به جلسه، داوطلبان می تواند به بخش ویرایش اطلاعات مراجعه و ایرادات احتمالی را اصلاح نمایند

نعمتی یادآور شد : در صورتی که موفق به انجام این کار نشدند، می توانند به باجه ی رفع نقص که از روز سه شنبه 97/4/5 تا صبح روز جمعه 97/4/8 در ساختمان مرکزی دانشگاه ایلام مستقر خواهد شد، مراجعه کرده و ایرادات احتمالی را برطرف نمایند.

دکتر نعمتی درباره برنامه برگزاری آزمون، بیان کرد: بر اساس برنامه زمانی، آزمون گروه های آزمایشی ریاضی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه 7 تیر، آزمون گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر پنجشنبه 7 تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه 8 تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی بعد از ظهر جمعه 8 تیر برگزار می شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام، با بیان تعداد شرکت کنندگان امسال 14 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته اند، گفت: تعداد کل داوطلبان استان ایلان 13622 نفر می باشد که شهرستان ایلام با تعداد 6164 و شهرستان مهران با تعداد 299 دواطلب بیشترین و کمترین آمار شرکت کننده را دارا می باشند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، افزود: تعداد 4564 داوطلب در دانشگاه ایلام و در محل دانشکده های فنی و مهندسی، کشاورزی، ادبیات و علوم انسانی و سالن فنی و حرفه ای شهر ایلام به رقابت خواهند پرداخت.

دکتر نعمتی، درباره ساعات شروع آزمون، اظهار کرد: درِ حوزه­­های امتحانی صبح­ ها رأس‌ ساعت‌ 7:00 (هفت) صبح و بعد از ظهرها رأس ساعت 14:30 (دو و نیم بعدازظهر) بسته خواهد شد و فرآیند برگزاری آزمون صبح­ها راس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سی‌دقیقه) و بعداز ظهرها راس ساعت 15:00 (سه بعدازظهر) آغاز می ­گردد، لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ حوزه­ های امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.

نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مربوط در دهه دوم مرداد ماه 97 بر روی سایت سازمان قرار می گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار