همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر انجام شد؛
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی انجمن نیکوتینی‌های استان یزد از توزیع هزار عدد بادکنک با شعارهای ضد استعمال سیگار و قلیان در نقاط مختلف استان به مناسبت پنجم تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 26 June 2018

«رضا.گ» با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، گفت: انجمن نیکوتینی‌های استان بیش از دو هزار نفر عضو دارد و مصرف‌کنندگان سیگار، قلیان، پیپ، ناس و غیره می‌تواند به صورت رایگان به عضویت این انجمن درآمده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: این انجمن با هدف ترک مصرف نیکوتین با استقبال خوب مصرف ‎ کنندکان یزدی فعالیت خود بیش از 15 سال است که آغاز کرده و گام‌های موثری در این زمینه برداشته است.

وی با اشاره به نقش این انجمن در کاهش مصرف دخانیات در استان، اظهار کرد: این انجمن با برگزاری جلسات دائمی و منظم، نقش موثری در کاهش مصرف دخانیات در استان داشته و اعضای آن از بالای دو تا 13 سال سابقه پاکی از مصرف نیکوتین را دارند.

این مسئول بیان کرد: نیکوتینی‌های گمنام یک انجمن همیاری از زنان و مردانی است که به یکدیگر کمک می ‎‎ کنند تا رها از نیکوتین زندگی کنند.

وی با بیان این که اعضای این انجمن با در میان گذاشتن تجربه، امید و نیرویشان با یکدیگر از این اعتیاد قدرتمند رها شده ‎‎ اند، گفت: هدف اصلی این انجمن حمایت و پشتیبانی از کسانی است که می ‎ واهند از اسارت نیکوتین رها شوند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی انجمن نیکوتینی‌های استان يزد در پايان از علاقمندان به ترک مصرف دخانیات خواست برای ارتباط با این انجمن با شماره09199684289 تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار