رییس اولین بخش بستري درماني طب ایرانی کشور در يزد با اشاره ظرفيت بستري ۱۱ نفر به طور همزمان در اين بخش درماني، از فعاليت کلينیک‌های مشاوره‌اي درد مفاصل، پوست، بارداری و نازایی و بیماری‌های گوارشی، سردرد، فشارخون در اين بخش تحت نظر متخصصان طب ایرانی نيز خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 26 June 2018

«مجید امتیازی» با اشاره به راه‌اندازی اولين بخش آموزشی و درمانی طب ایرانی كشور در بيمارستان شهيد رهنمون يزد، اظهار کرد: البته اين بخش درماني با مجوز وزارت بهداشت و درمان از چهار ماه قبل فعاليت غيررسمي خود را در اين بيمارستان آغاز كرده بود كه با استقبال بيماران نيز همراه بوده است.

امتيازي با اشاره به ظرفيت بستري 11 بيمار در بخش مذکور، گفت: در بخش طب ايراني بیمارستان شهید رهنمون 8 تخت بستري براي بزرگسالان و 3 تخت ویژه اطفال فراهم شده است.

وي با اشاره به فعاليت کلينیک‌های مشاوره‌اي درد مفاصل، پوست، بارداری و نازایی و بیماری‌های گوارشی تحت نظر متخصصان طب ایرانی در این بخش، زمان ارائه خدمات به متقاضيان اين كلينيك‌‌ها از ساعت 8 تا 16 ايام هفته اعلام كرد.

وی فصد، حجامت، زالو درمانی، ماساژ درمانی و استفاده از سیستم آبزن را از روش‌هاي درماني این بخش تحت نظارت متخصصان این حوزه از علم پزشکی ذكر كرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی يزد در مورد استفاده از سیستم درمانی نوین آب‌زن نیز توضيحاي ارائه كرد و گفت: در این روش با استفاده از محلول‌های گیاهی خاص در وان‌های درمانی، بیماری‌های متنوعی اعم از دیابت، سنگ کلیه، زردی و دیگر بیماری‌ها، تحت نظارت پزشک متخصص، کنترل و درمان می‌شود.

وی اين اطمينان را بيماران داد كه ارائه خدمات درماني اين بخش در محیطي کاملاً استریل و بهداشتی و تحت نظارت اساتید و متخصصان علم طب ایرانی با كيفيت بالايي ارائه مي‌شود.

امتیازی در پايان نيز با اشاره به استقبال خوبي كه از اين بخش درماني استان صورت گرفته است، لازمه ارائه خدمات بیشتر این مرکز را معرفي و شناساندن آن به مردم دانست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار