همچنین ' رامین نصرتی ' در مکان دوم قرار گرفت ، ' محمدرضا ملک زاده ' و ' مهرشاد داداری ' نیز به طور مشترک در مکان سوم این رقابت ها ایستادند . وی ادامه داد : در پایان از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت ها و در حضور مسوولان اداره ورزش و جوانان گیلان به نفرات برتر جوایزی اهداء شد .
کد خبر: ۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴ 19 February 2015
رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص گفت : در رقابت های اسنوکر جام فجر در رشت ، زبده ترین ورزشکاران این رشته با هم به رقابت پرداختند .

' سارنگ بزرگ چنانی ' در گفت و گو با خبرنگار تابناك افزود : در پایان این دوره از رقابت ها ، ' حامد ذره دوست ' ورزشکار شایسته گیلانی با برتری برابر رقبای خود به مقام قهرمانی رسید .

وی اظهار کرد : همچنین ' رامین نصرتی ' در مکان دوم قرار گرفت ، ' محمدرضا ملک زاده ' و ' مهرشاد داداری ' نیز به طور مشترک در مکان سوم این رقابت ها ایستادند .

وی ادامه داد : در پایان از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت ها و در حضور مسوولان اداره ورزش و جوانان گیلان به نفرات برتر جوایزی اهداء شد .

رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان بیان کرد : مسابقات اسنوکر جام فجر به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 10 شهر استان گیلان برگزار شد . 

' بزرگ چنانی ' خاطرنشان کرد : بر این اساس این رقابت ها علاوه بر رشت ، در شهرهای لاهیجان ، آستانه اشرفیه ، بندرانزلی ، صومعه سرا ، رضوانشهر ، تالش ، رودسر ، ماسال و رودبار نیز برگزار شد . 

وی ادامه داد : امیدواریم با برگزاری مسابقات در مناسبت های مختلف ، این رشته ورزشی زیبا بیش از پیش در بین نوجوانان و جوانان استان گیلان گسترش یابد . 

وی بیان کرد : خوشبختانه در چند سال اخیر رشته های بیلیاردی در گیلان رشد خوبی داشته و ورزشکاران این استان در مسابقات کشوری خوش درخشیده و به عضویت تیم های ملی درآمدند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار