مدیر آموزش وپرورش املش:
خبرگزاری تسنیم: مدیرآموزش وپرورش شهرستان املش گفت: ۲۴ سوئیت و کلاس درس در آموزش و پرورش شهرستان املش برای اسکان میهمانان تابستانی پیش بینی و مهیا شده است.
کد خبر: ۶۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 14 July 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از املش، قربان احمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه برمرکز خدمات رفاهی آموزش وپرورش شهرستان املش واقع در مرکز این شهر، مدارس شبانه‌روزی فاطمیه در شهر املش، امام جعفر صادق(ع) در شهر رانکوه و دین و دانش ملکوت در ییلاقات بخش رانکوه این شهرستان برای اسکان میهمانان، مسافران و گردشگران فرهنگی و غیرفرهنگی مهیا شده است.
وی با بیان این مطلب که در نوروز امسال 2485 نفر از امکانات ستاد اسکان شهرستان املش بهره‌مند شده‌اند گفت: در مجموع دو سوئیت و 22 کلاس درس، تابستان امسال جهت اسکان، با امکاناتی نظیر تلویزیون، فرش، یخچال، میز ناهارخوری و صندلی تجهیز شده اند که پیش بینی می‌شود همچون تابستان‌های گذشته بیشترین استقبال از مدرسه شبانه‌روزی ییلاقی در روستای ملکوت، مرکز دهستان سمام شود.
مدیر آموزش وپرورش املش افزود: خدمات‌دهی ستاد اسکان املش از اول تیرماه شروع شده است و تا آخر شهریور نیز ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند به سه طریق مراجعه به سایت سامانه اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش یا مراجعه حضوری به ستاد اسکان واقع در مدرسه فاطمیه یا تماس با ستاد اسکان به شماره 09115038922 برای ثبت نام اقدام کنند و اطلاعات بیشتری را به دست آورند.
احمدی به هزینه استفاده از خدمات ستاد اسکان برای افراد اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به تعداد متقاضیان و نوع مکان اسکان، هزینه دریافتی متفاوت است ولی به صورت عمومی برای خانواده فرهنگیان 22 هزارتومان، خانواده کارکنان دولت 38 هزارتومان و مشاغل آزاد 60 هزار تومان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار