کد خبر: ۶۱۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 12 June 2018

تابناک / بازیکن تیم استقلال تهران با بیان اینکه با استقلال یک قرارداد سه ساله امضاء کردم گفت: علی نظرمحمدی به‌عنوان سرمربی سپیدرود به من اعتماد کرد که توانستم جواب اعتماد وی را به خوبی بدهم.

امید سام کن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه سرمربی استقلال فیلم بازی‌های من را دیدند و با نظر مثبت ایشان جذب باشگاه استقلال شدم اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه استقلال به مدت سه سال است.

بازیکن سابق تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه من به جهت بازیکن آزاد بودن نیاز به اجازه خروج از باشگاه سپیدرود رشت نداشتم بیان داشت: قرارداد من با باشگاه سپیدرود یکساله بود و 50 درصد مبلغ قرارداد فصل گذشته‌ام را از باشگاه سپیدرود طلب دارم.

بازیکن تیم استقلال تهران با بیان اینکه من از هفته ششم لیگ برتر در ترکیب تیم سپیدرود به صورت فیکس بازی کردم عنوان داشت: علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی سپیدرود به من اعتماد کرد که توانستم جواب اعتماد وی را به خوبی بدهم.

سام‌کن با اشاره به اینکه در نیم فصل مصدومیتی برای من رخ داد که باعث شد تا در ترکیب اصلی تیم سپیدرود قرار نگیرم گفت: نظر علی کریمی روی من مثبت بود اما به دلیل اینکه نمی‌خواست به ترکیب تیم دست بزند از من کمتر استفاده کردند.

بازیکن سابق تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه کریمی مجبور شد به جهت شرایط حساس سپیدرود از بازیکنان مسن استفاده کند ابراز داشت: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که بازیکنان جوان کمتر توانستند بازی کنند.

وی با اشاره به اینکه قبل از بازی سپیدرود در مقابل پرسپولیس به دلیل شکستگی دست فقط سه روز تمرین داشتم گفت: با شکستگی دست در مقابل پرسپولیس بازی کردم اما پرسپولیس یک موقعیت جدی داشت که آن توپ وارد دروازه شد.

بازیکن تیم استقلال تهران با بیان اینکه به احترام باشگاه سپیدرود و هواداران این تیم به مطالباتم فکر نمی‌کنم خاطرنشان کرد: اگر به دنبال مطالبات بودیم برای اعتراض جلوی باشگاه سپیدرود رشت می‌رفتیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار