در پیام هایی جداگانه به خبر انتصاب نخستین بانوی مدیرکل ورزش کشور در گیلان؛
مریم بخشی 37 ساله، کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی و دانشجوی دکتری این رشته است و به مدت 15 سال سمت های مدیریتی در سطح هیات ، شهرستان و معاونت اداره کل ورزش و جوانان گیلان را بر عهده داشته است.
کد خبر: ۶۱۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۸ 11 June 2018

تابناک / دکتر مسعود سلطانی فر با صدور حکمی مریم بخشی را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب کرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان منصوب شد

 

مریم بخشی 37 ساله، کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی و دانشجوی دکتری این رشته است و به مدت 15 سال سمت های مدیریتی در سطح هیات ، شهرستان و معاونت اداره کل ورزش و جوانان گیلان را بر عهده داشته است.

در حکم دکتر سلطانی فر خطاب به مریم بخشی آمده است: 
" با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شان والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خود باوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید "

وزارت ورزش و جوانان ، 31 مدیر کل استانی دارد که در سه سطح تقسیم شده اند و استان گیلان در سطح یک استان های کشور قرار گرفته است.

 

شهردار رشت: انتصاب خانوم بخشی بیانگر تعهد ، کارآمدی ، لیاقت و شایستگی‌ های برجسته ایشان در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است / لاهوتی: خودمان را موظف و مکلف به همکاری و کمک به خانوم بخشی می کنیم / شهردار لنگرود: نقش بانوان در توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بسیار مهم است و خوشبختانه اقدامات خوبی اخیرا برای بانوان گیلانی صورت گرفته است

 

در پی این انتصاب، دکتر نصرتی شهردار رشت،مهرداد لاهوتی نماینده مجلس و سیدمهدی رجایی شهردار لنگرود پیام های جداگانه ای را ارسال کردند که مرور خواهیم کرد.

 

دکتر نصرتی ، شهردار رشت طی پیامی انتصاب نخستین بانوی مدیرکل ورزش کشور در گیلان را به سرکار خانم مریم بخشی تبریک گفت .

دکتر نصرتی ، شهردار رشت طی پیامی انتصاب نخستین بانوی مدیرکل ورزش کشور در گیلان را به سرکار خانم مریم بخشی تبریک گفت . در متن پیام چنین آمده است :


خواهر ارجمند

سرکار خانم مریم بخشی

با عنایت به تدابیر دکتر سلطانی فر ، وزیر محترم ورزش و جوانان و برنامه های راهبردی دکتر سالاری ، استاندار جوانگرای گیلان و تلاش نمایندگان محترم مردم استان در خانه ملت و در راستای اجرای طرح «بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی» مبتنی بر سیاست‌ها و مواضع رئیس جمهور محترم در زمینه بهره‌گیری بیش از پیش از ظرفیت بانوان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی و تربیت مدیران آینده جهت اجرا در سطح استان و شهرستان‌ها ، جا دارد تا انتصاب به جا و شایسته سرکارعالی را به عنوان مدیر کل ورزش وجوانان استان گیلان که بیانگر تعهد ، کارآمدی ، لیاقت و شایستگی‌ های برجسته آن خواهر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت نمایم.

مسعود نصرتی

شهردار رشت

 

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس براساس قانون برنامه ششم توسعه، کار بزرگی را برای تحول مدیریتی در کشور آغاز کردند.

 به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود پس از انتصاب مریم بخشی به عنوان مدیرکل ورزش وجوانان گیلان و اولین مدیرکل زن استانی تاریخ ورزش ایران گفت ؛ براساس قانون برنامه ۵ساله توسعه کشور می بایست ۳۰ در صد از مدیران کشور از بانوان باشند و دولت با انتصاب خانم بخشی این قانون رادر عمل اجرایی کرد که تحسین برانگیز است.
وی افزود: خانم بخشی قبلا در بخش های مختلف ورزش گیلان و در پست معاونت ورزشی اداره کل مسئولین داشتند و کاملا اشراف دارند و ماهم خودمان را موظف و مکلف به همکاری و کمک می کنیم.
لاهوتی گفت ؛ بالاخره باید تحولات در مدیریت بانوان در کشور از یکجا آغاز شود چراکه بانوان در خیلی از مشاغل با حساسیت ها ، دقت و مسئولیت پذیری خود عملکرد بهتری نسبت به مردان دارند.

 

سیدمهدی رجایی ، شهردار لنگرود طی پیامی انتصاب نخستین بانوی مدیرکل ورزش کشور در گیلان را به سرکار خانم مریم بخشی تبریک گفت.

 

خواهر ارجمند

سرکار خانم بخشی

 

نقش بانوان در توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بسیار مهم است و استفاده از ظرفیت های آنان می تواند به توسعه جامعه کمک کند.

خوشبختانه اقدامات خوبی اخیرا برای بانوان گیلانی صورت گرفته است و بعد از پیروزی انقلاب شاهد حضور موثر بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی هستیم.

همانطور که رئیس جمهور محترم در ارائه گزارش عملکرد 100 روزه دولت در حوزه زنان به بهبود اشتغال زنان و بکارگیری زنان در سطوح مختلف مدیریتی در دولت های یازدهم و دوازدهم اشاره کرده است؛ میبینیم که امروز در استان گیلان تا حدی به این موضوع توجه شده و انتظارها و توقع نیز با توجه به تاکیداتی که رییس جمهور داشته است قطعا بیش از اینها است.

اینجانب در پایان از تدابیر دکتر سلطانی فر ، وزیر محترم ورزش و جوانان و اندیشه های دکتر سالاری ، استاندار گیلان بابت توجه و اهمیت به موضوع بانوان در استان تقدیر و تشکر نموده و برای جنابعالی نیز آرزوی موفقیت دارم.

 

سیدمهدی رجایی

شهردار لنگرود

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار