پس از دیدار والیبال تیم های ملی ایران با ایتالیا ایگور کولاکویچ درباره این شکست گفت: باید بهتر از این ها بازی می کردیم ولی بازیکنانم خسته بودند.
کد خبر: ۶۱۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 03 June 2018

به گزارش تابناک : پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال ایتالیا برابر ایران سرمربیان و بازیکنان دو تیم درباره بازی نظراتشان را اظهار کردند که لورنزو بلنجینی درباره این پیروزی گفت: همه بازی ها سخت و متفاوت هستند. می‌دانیم که کارمان هر روز سخت تر می شود اما ما با هوشمندی بازی می کنیم و در مواقعی که در تنگنا بیفتیم به نبال راح حل های مناسب هستیم. فردا نیز یک بازی بسیار دشوار برابر آرژانتین خواهیم داشت چرا که آن ها در خانه هستند و حتما تماشاگران زیادی برای تماشای بازی به سالن می آیند.

عثمانی خوانتورینا ستاره تیم‌ملی والیبال ایتالیا درباره بازی با ایران گفت: بازی بسیار سختی بود. در بازی برابر کانادا سرویس های بدی زدیم و اصلا نتوانستیم ریتم مناسبی ارائه دهیم اما در برابر ایران سرویس های بسیار خوبی زدیم و در حملات از دو گوشه زمین عملکرد قبال قبولی داشتیم. ما اشتباهات کمتری داشتیم و در کل بهتر بازی کردیم. خوشحالیم ولی فردا بازی سختی برابر آرژانتین داریم زیرا آن ها در خانه بازی می کنند و باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

ایگور کولاکویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره شکست برابر ایتالیا و نمایش نه چندان قابل قبول در این بازی گفت: امشب فرصت داشتین تا در برابر یکی از بهترین تیم های جهان بازی کنیم. باید بهتر از این ها بازی می کردیم ولی بازیکنانم خسته بودند. پس از یک دیدار طولانی با آرژانتین گام به این دیدار گذاشتیم ولی از اینکه جوانتر ها فرصت رو یارویی با ستاره های ایتالیا را پیدا کردند خوشحالم. آن ها شایسته بازی کردن بودند و کیفیتشان را نشان دادند. بازیکان جوان به من انرژی مثبت دادند و این برای تیم بسیار خوب است.

علی شفیعی نیز پس از باخت به ایتالیا اظهار کرد: در ابتدا به ایتالیا این پیروزی را تبریک می گویم. ما در دو ست نخست تحت تاثیر بازی خوب بازیکنان ایتالیا در خط حمله قرار گرفته بودیم. برایمان بازگشت به بازی بسیار دشوار بود. باید از ابتدا تا انتهای رقابت ها شرایطمان را حفظ کنیم.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار