کد خبر: ۶۱۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 28 May 2018

تابناک / رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه ایجاد زیر ساخت های اشتغال با توجه به علم و دانش یکی از مقوله های است که باید بدان توجه کرد گفت: صندوق پژوهش و فناوری در استان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، علی باستی، رئیس جدید پارک وعلم فناوری گیلان امروز (7خرداد ) درمراسم تودیع و معارفه رئیس پارک وعلم فناوری استان اظهار کرد: علم و پژوهش حلقه متصل هستند.

 

وی با بیان اینکه در آیات و روایات بسیار به علمی که سودآور است اشاره شده است گفت: باید با سعی و تلاش و هم فکری چرخه اقتصاد مبتنی بر دانش را در جامعه مهیا کرد.

 

باستی اذعان کرد: ایجاد زیر ساخت های اشتغال با توجه به علم و دانش یکی از مقوله های است که باید بدان توجه کرد.

 

رئیس جدید پارک علم و فناوری گیلان خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده، صندوق پژوهش و فناوری در پارک علم و فناوری راه اندازی خواهد شد.

 

وی به ظرفیت های گیلان اشاره کردو ادامه داد: گیلان دارای موقعیت جغرافیای مناسب و همچنین دارای ظرفیت های چون شیلات، گردشگری، نفت در شرق گیلان، زیتون و .. است که از جمله مهمترین ظرفیت های این استان شمرده می شود.

 

باستی با تاکید بر اینکه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر یکی از راهکارهای توسعه ای فناوری است اظهار کرد: تقویت دبیرخانه نمایشگاه فن بازار و دبیرخانه علم و فناوری باید مورد توجه قرار گیرد.

 

رئیس جدید پارک وعلم فناوری گیلان تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر و توسعه منابع انسانی و همچنین برون سپاری کارها از مهمترین مقوله های است که در راستای ارتقاء فناوری باید بدان توجه کرد.

 

مجید متقی طلب، رئیس سابق پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: گیلان دارای 9 مرکز رشد و 41 کانون خلاقیت و 300شرکت و موسسه در ساختارهای خود است.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی فقط با گذر از علم و فناوری و دانش مهیا خواهد شد گفت: همکاران پارک و علم فناوری گیلان پاک ترین نیروهای دستگاه های اجرای گیلان و کشور شمرده می شوند.

 

متقی طلب اذعان کرد: در طول خدمتم سعی کردم که جوانان و نوجوان را که ایده های مناسب دارند و به پارک مراجعه می کنند کمک و هدایت کنم.

 

رئیس سابق پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: داشتن عدل و انصاف در کار بسیار حائز اهمیت است، جهت رسیدن به توسعه پایدار باید به مسائل اخلاقی بسیار توجه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار