کد خبر: ۶۱۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۷ 25 May 2018
دیدار شهردار رشت با خانواده شهید دانش حجتی

تابناک / به مناسبت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، شهردار رشت با خانواده شهید دانش حجتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مسعود نصرتی با ابراز خرسندی از دیدار با خانواده شهید حجتی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا تجدید میثاق با آرمان‌های آنان است و موجب دریافت انرژی بیشتر برای ادامه فعالیت‌های کاری ما می شود.

وی با اشاره به اینکه بازدیدها و دیدارها با خانواده‌های معظم شهدا از حالت تشریفاتی خارج شود، افزود: باید مسائل کاری را در دیدار با خانواده‌های شهدا مطرح کنیم و مشکلات آنان را بشنویم و برطرف کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر رشت نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: با گذشت سی و هفت سال از عملیات بیت المقدس و دوران دفاع مقدس هنوز یاد شهدا همچنان زنده و جاویدان است.

محمدحسن عاقل‌منش عملیات بیت‌المقدس را الگوی مناسبی برای مقاومت و ایثار دانست و تصریح کرد: امروز نیز با همدلی و همراهی مردم و دعای خانواده‌های شهدا توطئه همه دشمنان خنثی شده است.

وی تاکید کرد: به امید خداوند پرچم انقلاب اسلامی با دستان سرافراز رهبر انقلاب به صاحب اصلی خود امام زمان(عج) سپرده شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر رشت نیز در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا پشتیبان نظام انقلاب اسلامی هستند، گفت: مادران شهدا مایه عزت و سربلندی نظام اند.
 
فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا وقار و متانت خاصی دارند، افزود: تنها انتظار و خواسته خانواده های شهدا عزت و سربلندی پرچم جمهوری اسلامی ایران است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان اینکه برخی مسئولان در حوزه خانواده‌های شهدا کم کاری می‌کنند، تاکید کرد: مسئولان نباید وظیفه خود در برابر خانواده‌های معظم شهدا را فراموش کنند و عزت و سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است.

مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت نیز در این دیدار اظهار کرد: در یک‌سال گذشته ۱۲ واحد امور ایثارگران در مناطق و سازمان های شهرداری برای رسیدگی به امور ایثارگران راه اندازی شده است.
 
امیر ترومیده افزود: امور ایثارگران شهرداری رشت بیش از ۱۳۰ دیدار با خانواده‌های معظم شهدا برگزار کرده و تلاش می کند به مشکلات آنان رسیدگی کند.
 
برادر شهید دانش حجتی در این دیدار ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی اظهار کرد: خانواده های شهدا انتظار زیادی از مسئولان ندارند و شکوفایی ایران اسلامی خواسته خانوادهای شهدا است.
در پایان این دیدار به رسم یادبود لوح تقدیری از طرف شهردار و اعضای حاضر شورای شهر به مادر شهید دانش حجتی تقدیم شد.
شهید حسین دانش حجتی نخستین شهید محله پاسکیاب رشت بود و در ۱۰ شهریور ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس به مقام بزرگ شهادت نائل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار