کد خبر: ۶۱۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 24 May 2018

تابناک / رئیس هیئت هندبال استان گیلان در خصوص چالش‌های گذشته و پیش روی ورزش گیلان، عملکرد مدیرکل سابق ورزش و جوانان و تغییر و تحولات آینده این سازمان، سخن گفت.

 

هیچ‌گونه عملکرد مثبتی در شاه محمدی دیده نمی‌شود / نگران این هستیم که سالن یادگار امام رشت نیز به سرنوشت سالن نامجو دچار شود / کسانی دچار توهم شده و در تلاش برای لابی‌گری برای رسیدن به جایگاه مدیر کلی ورزش گیلان هستند / سیاست‌گذاری در حوزه ورزش گیلان تاکنون با سلایق شخصی انجام می‌شد

 

بهروز عباسی بابیان اینکه درگذشته مجموعه ورزش چه در حوزه ورزش قهرمانی و چه در حوزه فضاهای ورزشی مجموعه متعادلی نبوده است، اظهار کرد: امیدواریم مدیرکل بعدی سازمان ورزش و جوانان فردی باشد که توانایی مدیریت بحران‌های ورزش گیلان را داشته باشد.

رئیس هیئت هندبال استان گیلان یکی از علل ناهماهنگی‌ها و مشکلات این سازمان را درگذشته، عدم برگزاری اجلاس هیئت‌های ورزشی در طول ماه برای بیان مشکلات هیئت‌ها و عدم اعتمادسازی و ارتباط‌گیری مدیریت با هیئت‌های ورزشی اعلام کرد و افزود: متأسفانه همواره این نگاه حاکم بوده است که هیئت‌های ورزشی جدا از اداره کل هستند درحالی‌که هویت و ماهیت اداره کل در هیئت‌های ورزشی است و نقشی بسیار حائز اهمیت دارند.

وی بابیان اینکه سیاست‌گذاری در حوزه ورزش استان تاکنون با سلایق شخصی انجام می‌شده است، افزود: متأسفانه این موضوع موجب از دست رفتن فرصت‌های بسیار در این حوزه شد و ۴ سال از فرصت‌های ورزش استان که می‌توانست با حضور دکتر نوبخت در عالی‌ترین سطح دولت بهره‌برداری شود، در کوچه‌پس‌کوچه‌های شایعه و حواشی ورزش هدر شد.

وی در حوزه تغییر و تحولات پیش رونیز اظهار کرد: در شرایط و جو ملتهب فعلی نیاز به حضور مدیریتی احساس می‌شود که پاسخگوی خواسته‌های به‌حق روسای هیئت‌های ورزشی، دانش و درک نیازهای ورزشی استان و دارای شخصیت و رفتار اجتماعی مناسب باشد.

رئیس هیئت هندبال استان گیلان خاطرنشان کرد: متأسفانه در این مقطع حساس کسانی دچار توهم شده و در تلاش برای لابی‌گری برای رسیدن به جایگاه مدیر کلی بدون طی کردن مراحل منطقی و فرم پلکانی رسیدن به این مقطع هستند و مشخص است که با این شیوه دست‌یابی به این سمت، کمکی به آرامش اداره کل ورزش و جوانان نمی‌شود.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف شاه‌محمدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت نیز بیان کرد: شهرستان رشت قلب استان است اما در طول مدیریت ایشان هیچ‌گونه عملکرد مثبتی در این شهرستان دیده نمی‌شود. به‌صورت نمونه سالن نامجو به‌عنوان یکی از فضاهای ورزشی موجود، از ابتدای مدیریت ایشان تاکنون هیچ تغییری در جهت بهبود نکرده است و ازاین‌جهت شهرستان رشت غریب‌ترین و فقیرترین منطقه استان گیلان و چه‌بسا از محروم‌ترین مناطق ایران نیز عقب‌تر باشد.

عباسی با ابراز تأسف از اقدام رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت در خصوص تصرف سالنی که به‌صورت قانونی و طی یک فرایند اداری در مزایده رسمی در اختیار هیات هندبال استان قرارگرفته بود، افزود: نگران این هستیم که این سالن نیز به سرنوشت سالن نامجو دچار شود.

وی در پایان با تأکید بااینکه امروز نیاز جامعه ورزش در حوزه مدیریت ورزش شخصیتی ست که بتواند آرامش را به جامعه بزرگ ورزش بازگرداند، اظهار امیدواری کرد در حوزه مدیریت بار دیگر استان گیلان دارای مدیری بااخلاق و گفتار شفاف و قابل‌اعتماد باشد./گیلنامه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار