تابناک گزارش می دهد؛
تابناک / اغلب شهرداری ها در سطح کشور و استان با معضلات و مشکلات عدیده مالی مواجه هستند و بسیاری از طرح های عمرانی و شهری و حتی پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران به خاطر نبود منابع مالی و کمبود درآمد با تاخیر انجام میشود.
کد خبر: ۶۰۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 22 May 2018

تابناک / اغلب شهرداری ها در سطح کشور و استان با معضلات و مشکلات عدیده مالی مواجه هستند و بسیاری از طرح های عمرانی و شهری و حتی پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران به خاطر نبود منابع مالی و کمبود درآمد با تاخیر انجام میشود.

از لاهیجان خبر می رسد شرایط این شهرداری وضعیت نسبتا مطلوبی دارد و پرداختی به کارگران و کارکنان این شهرداری در کنار اجرای پروژه های عمرانی، حتی زودتر از موعد انجام می شود که این موضوع نشان از مدیریت صحیح منابع و درآمدهای این نهاد عمومی غیردولتی در این شهرستان دارد.


پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران و کارکنان شهرداری علاوه بر جلب رضایت و خشنودی این قشر زحمتکش، موجبات حرکت سریع ارائه خدمات شهری به مردم را افزایش می دهد که در نهایت منجر به رضایت مندی مردم شهر هم خواهد شد.

یکی از نکاتی که این روزها در شهرداری لاهیجان به چشم می خورد اهمیت و توجه ویژه به پرداخت حقوق پرسنل و کارگران است که اولویت کار شهردار قرار گرفته تا اجازه ندهد نیروی انسانی این مجموعه در تنگنا و مضیقه مالی قرار گیرد.

امروزه اهمیت و نقش منابع انسانی در شهرداری ها بر کسی پنهان نیست و این مجموعه برای پاسخ به مطالبات مردمی نیازمند نیروی انسانی توانمند و خلاق است ؛ که نگاه تیم مدیریت شهری لاهیجان این بوده است که منابع انسانی ارزشمندترین سرمایه‌های شهرداری، به حساب می‌آید و باید بدان توجه ویژه شود.

 

کاظمی: در پرداخت حق و حقوق پرسنل و کارگران شهرداری لاهیجان کوتاهی نخواهم کرد


مسعود کاظمی، در گفت و گویی کوتاه به تابناک گفت: نحوه صحیح مدیریت درآمد ها در رونق سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران برای پیشرفت و رونق شهر هم نقش به سزایی دارد.

شهردار لاهیجان تصریح کرد: در شهری که نگاه های ویژه ای نسبت به آن وجود دارد و سالانه نیز مسافران و گردشگران زیادی وارد این شهر می شود، همت بلند و مضاعف تیم مدیریت شهری در سایه تعامل با اعضای شورای شهر را می طلبد.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های انجام گرفته سعی کردیم تا نگرانی پرسنل و کارگران زحمتکش از وضعیت مالی این شهرداری را به حداقل برسانیم و اطمینان می دهم که در پرداخت حق و حقوق پرسنل و کارگران شهرداری لاهیجان کوتاهی نخواهم کرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار