بانوی سرپرست ورزش و جوانان گیلان پاسخ دهد؛
تابناک / گفتن حرف‌های تکراری کسالت‌بار است، همه گفتند اقدام و عمل. گفتن بس است؛ «دو صد گفته چون نیم‌کردار نیست».وقتی زیاد هم تکرار کردیم و مدام گفتیم، از دهن هم می‌افتد؛ یعنی تکراری که شد، یک چیز کسالت‌باری هم می‌شود؛ عمل کنیم.
کد خبر: ۶۰۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲ 16 May 2018

تابناک / گفتن حرف‌های تکراری کسالت‌بار است، همه گفتند اقدام و عمل. گفتن بس است؛ «دو صد گفته چون نیم‌کردار نیست».

وقتی زیاد هم تکرار کردیم و مدام گفتیم، از دهن هم می‌افتد؛ یعنی تکراری که شد، یک چیز کسالت‌باری هم می‌شود؛ عمل کنیم.

به نظر مسوولان ما در امور جوانان برای بیان مشکلات و ارایه راهکارها چیزی برای گفتن ندارند که دائم از توانمندی‌های خدادادی این نسل سخن می‌گویند.

 

برای جوانان گیلان مگر چه اتفاق تازه ای افتاده است که می توانند شرایط اشتغال را برای خود و مردم ایجاد کنند!؟ / برای خوشحال کردن مدیران بالادستی مصاحبه نکنیم!

 

برای جوانان گیلان مگر چه اتفاق تازه ای افتاده است که می توانند شرایط اشتغال را برای خود و مردم ایجاد کنند!؟ / برای خوشحال کردن مدیران بالادستی مصاحبه نکنیم!

 

مریم بخشی گفت: جوانان ما به جایی رسیدند که می توانند شرایط اشتغال را برای خود و مردم ایجاد کنند.

مریم بخشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در همایش اولین دوره ملی توانمند سازی کارآفرینی و انتخاب جوانان کار آفرین برتر کشور گفت :

کارآفرینی ایجاد یک ارزش جدیداست باتلاش متعهدانه و با خلوص جوانان است که از سوی وزارت ورزش برنامه ریزی شد که به شما عزیزان انگیزه بدهد و از این طرح ادامه داد باشد که جوانان عزیز ما بتوانند استعدادهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کنند .

وی افزود: جوانان ما به جایی رسیدند که می توانند شرایط اشتغال را برای خود و مردم ایجاد کنند .

سرپرست اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد : ما در استانها به عنوان بالهای وزارت ورزش فعالیت های وزارتخانه را اجرایی خواهیم کرد و این نشان می دهد که دولت ما از جوانان و ورود آنان به عرصه حمایت می کند و جای دلرد از سیاستهای وزارت ورزش و معاونت جوانان تشکر کنیم .

وی گفت : ما داریم به سمتی می رویم که طرح و برنامه ها در عمل اجرایی می شود و این طرح ها و برنامه ها نتایجش در استانها خود را نشان می دهد.

 

متاسفانه این اظهارات درحالی است که باید امروز به فکر رفع جدی مشکل بیکاری استان باشیم و برای اخذ تسهیلات اشتغال‌زایی از خود تحرک نشان دهیم نه این که در نشست های مختلف به حرف‌های کلی بسنده کرده و برای خوشخالی مدیران بالادستی حرفی زده باشیم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار