مراسم وداع با پیکر مطهر مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد
کد خبر: ۶۰۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 09 May 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مراسم وداع با پیکر مرحوم آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عضو مجلس خبرگان رهبری  در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)  برگزار شد

پیکر مطهر این عالم جلیل القدر و اسوه اخلاق، ابتدا به حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین بن موسی الکاظم(ع) انتقال داده شد و بعد از طواف پیرامون مضجع شریف این امامزاده واجب التعظیم، به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) انتقال یافت.

این مراسم  با حضور مسئولان استانی و مسئولان ستاد ارتحال آن عالم ربانی و اقشار مختلف مردم اعم از بیت آن مرحوم، پیر و جوان، مرد و زن، روحانی و دانشگاهی و غیره در حال برگزاری است.

مراسم مذکور بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت آیت الله سیدعلی دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) آغاز شد و پس تلاوت آیات وحی توسط روحانی، یکی از قاریان برجسته استان فارس، پیام تسلیت مقام معظم رهبری و همچنین پیام تسلیت تولیت حرم شاهچراغ(غ) قرائت شد.

بعد از آن حاج خلیل نگهبان، یکی از مداحان کشورمان به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداخت و در ادامه نوای روح بخش دعای توسل در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر طنین انداز شد که این مراسم همچنان ادامه دارد.

مراسم تشییع این مجاهد نستوه و مفسر بزرگ قرآن امروز ، ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت ۹ صبح از مقابل دفتر امام جمعه شیراز واقع در میدان امام حسین(ع) آغاز شده و به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(غ) ادامه خواهد داشت.

قدرشناسی شیرازی ها در مراسم وداع با امام جمعه اخلاقمدار و مردمیشان در این مراسم ستودنی است و قطعا این حضور پرشکوه و شعور نیز فردا بیشتر خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار