شهردار یزد با تاكيد بر افزايش رخدادهای فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در یزد، از پررنگ شدن رخدادهای فرهنگی و افزایش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 30 April 2018

«مهدی جمالی نژاد» در رابطه با افزایش رخدادهای فرهنگی در يزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخصي که در دستور کار امسال شهرداری در کنار اقدامات عمرانی و تامين زیرساختي شهرداری قرار دارد، پررنگ شدن رخدادهای فرهنگی و هنری و اتفاقاتی است که در شهر بتواند آسیب‌های اجتماعی را بکاهد و به شادی مردم منجر شود. 

وی افزود: افزایش فضای سبز یزد و آماده کردن زیرساخت‌های افزايش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر طبق استانداردها از برنامه‌های اصلی شهرداری در سالجاري است. 

وی در مورد اقدامات صورت گرفته شهرداري براي ايجاد زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در شهر نيز بیان کرد: درصدد مکان‌یابی، جانمایی و ایجاد سریع عمليات اجرايي آن‌ها در مناطق مختلف شهر هستيم به نحوي كه در هر كدام از اين مناطق حداقل یک فرهنگسرا تجهیز و مورد بهره‌برداري قرار گيرد.

این مسئول با بیان اهمیت تجليل از هنرمندان یزدی نيز گفت: قطعاً تجليل از نویسندگان، هنرمندان و نخبگان  شهر یزد در دستور کار مجموعه شهرداري است كه در آینده‌ای نزدیک كليد خواهد خورد.

وی در  مورد هنرمندان جوانی که تخصص زیادی ندارند و هنوز در مرحله هنرجویی هستند نیز همکاری و مساعدت بیشتر دستگاه‌های متولی مثل فرهنگ و ارشاد اسلامي و حوزه هنری را خواستار شد. 

جمالی‌نژاد ادامه داد: البته شهرداری به عنوان بسترساز به دنبال ايجاد يسترهاي استفاده و بکارگیری اين افراد در جهت رشد و ارتقای آنها نيز مي‌باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار