کد خبر: ۵۹۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 20 April 2018

تابناک / رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه سال گذشته پرونده تخلف بعضی از مدیران‌کل و کارمندان دستگاه‌های دولتی در مرکز استان گیلان تشکیل و موردرسیدگی قرار گرفت گفت: عزم قوه قضایه در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی مدیران دولتی جزم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمد سیاوش‌پور در جریان بازدید از ساختمان دادگستری این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه قضا در بحث برخورد با مفاسد اقتصادی مدیران و کارمندان دولتی بنا به وظیفه‌ای که دارد بدون ملاحضه و با جدیت تمام وارد صحنه شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته پرونده تخلف بعضی از مدیران‌کل و کارمندان دستگاه‌های دولتی در مرکز استان گیلان تشکیل و موردرسیدگی قرار گرفت تصریح کرد: بخشی از این پرونده‌ها با رسیدگی به‌موقع منتهی به صدور کیفرخواست و بخشی دیگر نیز منتهی به صدور رأی شد.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه عزم قوه قضایه در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی مدیران دولتی جزم بوده و در این خصوص هیچ‌گاه شتاب‌زده عمل نمی‌کند بیان کرد: اقدام قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی مدیران و کارمندان دولتی در مسیر قانون و همراه با عدالت است.

سیاوش‌پور با بیان اینکه به لحاط نمره دادن به عملکرد قضات استان گیلان این مردم هستند که باید نمره بدهند گفت: قضات استان گیلان با تمام وجود و ظرفیت کار می‌کنند و کار قضاوت طوری است که از هر یک پرونده وارده یک طرف محکوم بوده و شخص محکوم هیچ‌وقت از عملکرد قضات اعلام رضایت نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی در قوه قضاییه به لحاظ نوع، سختی و خروجی کار با ارزیابی در دیگر دستگاه‌ها تفاوت دارد تصریح کرد: ارزیابی عملکرد قضات استان گیلان و نمره‌دهی به آن‌ها تنها از طریق وجدان پاک و شریف مردم تحقق می‌یابد و امیداوریم مردم از قضات استان راضی باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار