تابناک / انتظاری که از دکتر نیکفر ، نماینده شهرمان در مجلس به عنوان یک پزشک می رود چیزی جز حمایت از تنها مرکز پزشکی هسته ایی و به عبارتی حمایت از نقد به جای نسیه باشد ...
کد خبر: ۵۹۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 18 April 2018
تابناک / انتظاری که از دکتر نیکفر ، نماینده شهرمان در مجلس به عنوان یک پزشک می رود چیزی جز حمایت از تنها مرکز پزشکی هسته ایی و به عبارتی حمایت از نقد به جای نسیه باشد ...
لاهیگ نوشت: روز گذشته گفتگویی با دکتر نیکفر منتشر شد که دلایل ابتلا به سرطان در استان گیلان را معرفی کرد و به عدم تخصیص اعتبار برای ایجاد مراکز پالایش و درمان سرطان از سوی دولت اشاره می نمود .


بیش از ۶ ماه از افتتاح تنها مرکز پزشکی هسته ایی در لاهیجان می گذرد ، مرکزی که در ابتدا کار به دلیل نا آگاهی مردم حواشی زیادی را داشت ولی پس از استعلام از سازمان انرزی اتمی ، بی خطر بودن این مرکز برای شهروندان و همسایگان مشخص شد .

این مرکز با هزینه ایی بیش از ۱۵ میلیارد ریال در لاهیجان افتتاح شده است و برخلاف بقیه شهرستان ها که ایجاد چنین مرکزی را به عنوان افتخاری برای خود میدانند ، بدون حمایت معنوی مسئولین لاهیجان قرار گرفته اند و برخی سودجویان بدنبال تعطیلی این مرکز از راه های غیر قانونی می باشند .

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل همانطور که خود اشاره کرده است آمار ابتلا به سرطان در استان گیلان بالا بوده و اینکه امروز در شهرستان لاهیجان یک مرکز هسته ایی با پزشک متخصص بومی ایجاد شده است یک حسن و یک کمک به مبتلایان به بیماری سخت سرطان خواهد بود .

همانطور که میدانیم لاهیجان در بخش سلامت پیشرفت بسازایی خواهد داشت ، ایجاد دو بیمارستان جدید و مرکز پزشکی هسته ایی باعث تبدیل لاهیجان به قطب پزشکی در استان و حتی باعث رونق گردشگری سلامت خواهد شد که این امر با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و همراهی دولت محقق شده است.

یکی از نکاتی که مسئولین لاهیجانی باید به ان توجه بکنند این است که مردم شرق گیلان و غرب مازندران برای اسکن هسته ایی مسافتی تا رشت را طی می کنند در حالی که چنین مرکزی در شهر خودشان با هزینه بخش خصوصی و با هدف خدمت رسانی به مردم ایجاد شده است و حمایتی نه مالی بلکه معنوی از این مرکز تا به امروز دیده نشده است .

انتظاری که از دکتر نیکفر ، نماینده شهرمان در مجلس به عنوان یک پزشک می رود چیزی جز حمایت از این مرکز و به عبارتی حمایت از نقد به جای نسیه باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار