کد خبر: ۵۸۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 05 April 2018

تابناک / مدیرکل بازرسی استان گیلان گفت: بازرسان و کارشناسان گروه زمین، منابع طبیعی و محیط‌زیست میزان دقیق خسارت‌ها و دلایل حریق‌های مراتع و جنگل‌های گیلان را شناسایی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سیف‌الله مسرور صبح امروز در دیدار با کارکنان بازرسی استان گیلان با اشاره به اینکه پیام نوروزی مقام معظم رهبری چراغ راه مسیر سعادت برای خدمتگزاران مردم است اظهار داشت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری پیامی مهم، راهبردی و حاوی نکات ارزشمندی است.

مدیرکل بازرسی استان گیلان با اشاره به اینکه این پیام مهم و ارزشمند مسئولیت تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های نظارتی را دو چندان می‌کند افزود: به‌منظور تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" همه دستگاه‌های اجرایی باید از تمامی توان خود بهره‌ بگیرند.

مسرور با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید فرامین و بیانات پیام نوروزی مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهند تصریح کرد: با بهره‌گیری از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری می‌توان گام‌های مؤثر و سازنده‌ای را رو به سوی پیشرفت و تعالی کشور برداشت.

مدیرکل بازرسی کل گیلان با اشاره به اینکه مسئولان، مردم و تولید‌کنندگان نقش مهم و اساسی در تحقق شعار امسال دارند خاطرنشان کرد: نقش این سه حوزه در رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی شده کشور بسیار با اهمیت و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه سه حوزه مسئولان، مردم و تولیدکنندگان باید به‌‌صورت جدی و دقیق نسبت به تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری اهتمام ویژه داشته باشند خاطرنشان کرد: توجه و تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" باید در تمامی تصمیم‌گیری‌های کشور لحاظ شود.

مدیرکل بازرسی استان گیلان با اشاره به وقوع حریق‌های گسترده در جنگل‌های گیلان تصریح کرد: برخی کاستی‌ها در حوزه حفاظت از مراتع به‌ واسطه کمبود امکانات و عدم نظارت دقیق از مراتع و جنگل‌ها در گیلان وجود دارد.

وی گفت: بازرسان و کارشناسان گروه زمین، منابع طبیعی و محیط‌زیست ضمن بررسی دقیق میزان خسارت‌ها، نسبت به احصاء و شناسایی دلایل حریق‌های مراتع و جنگل‌های گیلان و راه‌های جلوگیری از وقوع حوادث مشابه اقدام کرده و گزارشات این حریق‌‌ها از سوی این کارشناسان به‌تفصیل ارائه می‌شود.

بازرس کل استان گیلان با اشاره به اینکه مسئولان در سال جدید باید از تمامی‌ توان خود در راستای خدمت صادقانه به مردم بهره‌ گیرند افزود: گذشت، توجه به رأفت اسلامی، انجام دقیق تکالیف، وظایف سازمانی، رعایت نظم و انضباط اداری همواره باید اولویت اقدامات مدیران و کارکنان دولت باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار