شهردار یزد گفت: به طور قطع در شهر یزد به یک گذر فرهنگ و هنر اکتفا نخواهد شد و گذرها و خیابان‌های فرهنگ و هنر دیگری نیز افتتاح می ‌شود.
کد خبر: ۵۸۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 27 March 2018

مهدی جمالی نژاد، دوشنبه شب در مراسم افتتاح نخستین گذر فرهنگ و هنر یزد در کوچه مازاری‌ها با حضور وزیر ارشاد اظهار داشت: در شهر تاریخی یزد به گذر فرهنگ و هنر مازاری‌ها اکتفا نمی شود و تلاش می‌شود گذرها و خیابان‌های فرهنگ و هنر دیگری نیز در این شهر ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه یزد یکی از شهرهای دارای فرهنگ و تمدن اصیل و قدیمی است، عنوان کرد: فرهنگ و تمدن یزد بسیار غنی است و پرداختن به آن از ضرورت‌هاست و معتقدیم در این مسیر نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

جمالی نژاد تاکید کرد: به طور قطع افتتاح گذر فرهنگ و هنر کوچه مازاری‌ها، آغاز پربرکتی برای اقدامات فرهنگی یزد و ایجاد گذرهای دیگر در سطح شهر جهانی یزد خواهد بود.

شهردار یزد اظهار امیدواری کرد: ایجاد نخستین گذر فرهنگ و هنر در یزد بتواند به عنوان یک الگو برای سایر شهرها باشد و شاهد اقداماتی این چنینی در همه شهرهای کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ساخت گذر فرهنگ و هنر یزد، آغازگر حرکتی عظیم در مسیر پویایی فرهنگ و هنر یزد است و با قدرت و قوت به این روند ادامه خواهیم داد تا شهری در خور نام جهانی بودن آن و در شأن مردم دارالعلم و دارالعباده یزد داشته باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار