شهردار قم:
شهردار قم با تأکید بر اینکه نقد بر مدیریت کشور حق مردم است، یادآور شد: وضعیت شهر قم بهتر از دیگر کلان شهرهای کشور است.
کد خبر: ۵۸۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 25 March 2018

به گزارش تابناک قم، مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار نوروزی با مدیران و پرسنل شهرداری قم، با بیان اینکه نقد بر مدیریت کشور حق مردم است اظهار کرد: نقد کردن حق همه مردم و شهروندان است اما هیچکس اجازه نمی‌دهد که گردی بر پیکره نظام اسلامی بنشیند و زمانی که بحث نظام مطرح باشد، مردم از جان و دل مایه ‌می‌گذارند.

وی افزود: آنچه موجب شده دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام باشند همین اتحاد و انسجام مردم است.

شهردار قم با تأکید بر ضرورت انسجام میان مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: اگر در مجموعه شهرداری وحدت و انسجام وجود نداشته باشد، هیچ کاری پیشرفت نمی‌کند؛ نقشه راه شهرداری برای سال ۹۷ مشخص است و باید با انسجام و همدلی، دست به دست هم دهیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به وظایف خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه شهرداری‌ها همواره با مشکلات بودجه‌ای مواجه هستند اما با وجود تمام مشکلات می‌توانیم گام‌های بلندی برداریم؛ در مجموعه شهرداری همه باید دغدغه خدمت به حرم اهل بیت (ع) را داشته باشیم و شهر را به سمتی پیش ببریم که مورد رضایت و عنایت معصومین باشد.

سقائیان‌نژاد در پایان گفت: خوشبختانه وضعیت شهر قم بهتر از دیگر کلان‌شهرهای کشور است و این وضعیت به علت عنایات الهی به این شهر مقدس است و ما نیز باید تلاش کنیم که این نورانیت در سال ۹۷ بیشتر شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار