کد خبر: ۵۷۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷ 03 March 2018

تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد و بارندگی های پراکنده در استان تا ظهر فردا (شنبه) خبر داد.

مازیار غلامی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است و این سامانه ناپایدار تا ظهر شنبه موجب ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد (بویژه امروز) در منطقه می شود.


وی خاطرنشان کرد: بتدریج از عصر و شب شنبه، با جنوبی شدن جریانات سطح زمین، شرایط برای افزایش دما و وزش باد گرم تا ظهر دوشنبه در منطقه مهیا خواهد بود.


غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد (بویژه عصر و شب) عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، احتمال بارش پراکنده،
بعضی نقاط بویژه ارتفاعات و دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری، عصر و شب وزش باد جنوبی(گرم ، بویژه ارتفاعات و دامنه ها) پیش بینی کرد.
وی گفت: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با 17 درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای استان با 2 درجه مربوط به ماسوله بوده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 11 و هشت درجه ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار