کد خبر: ۵۶۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 09 February 2018

تابناک / استقلال تهران در روزی که بسیار قبراق و سرحال فوتبال بازی کرد توانست در یک بازی فنی و زیبا، با ۳ گل حریف در بحران خود یعنی سپید رود رشت را شکست دهد؛ سپید رودی که هدایتش را علی کریمی مرد جنجالی این روزهای فوتبال ایران بر عهده داشت؛ اما نکته ای که در مورد او و صحبتهایش در این بازی وجود داشت این بود که او با بزرگی و شخصیت قوی که دارد برخی از افراد را که به طور جهت دار سعی در تخریب او داشتند، روسیاه کرد.


علی کریمی پس از باخت ۳-۰ به استقلال چه کسانی را روسیاه کرد؟

 

دراپ بال – در هفته گذشته و پس از بالا گرفتن جنگ لفظی بین علی کریمی و سران فدارسیون فوتبال و عادل فردوسی پور، عده ای از رسانه های غش کرده یه سمت مخالف علی کریمی، تمام تلاش خود را در این جهت به کار بردند که او را شخصیتی عصبی نشان دهند که کنترل رفتار و گفتارش را ندارد و تنها به واسطه فشار باخت و ترس از سقوط با سپیدرود رشت، بعضی مسائل را عنوان می کند اما در بازی استقلال و سپیدرود علی رغم باخت ۳-۰ ، او پس از بازی آرامش خاصی داشت و بدون هیچ استرس و عصبانیتی از نتیجه به دست امده خیلی عادی و حرفه ای مسئولیت باخت را بر عهده گرفت و نشان داد وقتی که داوران سوتهای اشتباهشان از حد می گذرد از کوره در می رود و عصبانیت او به دلیل نتیجه ضعیف کسب شده نیست.

 

شاید منتقدین علی کریمی هم اگر مسئولین یک تیم در حال سقوط را در اختیار داشتند، و با یک سوت اشتباه به یکباره تمام معادلاتشان به هم می خورد، رفتاری به مراتب بدتر از خود نشان می دادند.

 

آیا او حق ندارد از رفتار دوگانه سازمان لیگ ناراحت و حتی عصبانی شود؟ چطور رضا عنایتی بدون داشتن مدرک مربیگری به نشست خبری می رود اما او از حضور در نشست خبری منع می شود؟

 

اوج بازی استقلال و سپیدرود جایی بود که هواداران استقلال نیز در حمایت از علی کریمی و حرکت او در مبارزه با فساد در فوتبال به احترام او ایستاده تشویقش کردند که در نوع خود حرکت ارزشمندی محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار